یو پی اس AEC

یو پی اس AEC از 50 سال گذشته در 60 کشور جهان به عنوان رهبر جهانی دربازارهای برق تامین برق حضور دارد.

AEC به عنوان شرکت برق الکسیس تاسیس شده در سال 1968، یک شرکت سهامی است که در بورس اوراق بهادار تایپه از سال 1994 ثبت شده است.

گروه AEC متعلق به 4 کارخانجات واقع در جهان، 25 دفاتر و بیش از 110 مرکز پشتیبانی است. با بیش از 600 کارمند، تمام گواهینامه های ایزو برای هر محصول تولید شده، AEC در سال 2018 به حجم جهانی بیش از 150،000،000 دلار رسیده است.

یو پی اس AEC

  • AEC در سال 1968 با عنوان شرکت آلیس الکتریک در تایپه، تایوان تاسیس شد.
  • در سال 1994 در بورس اوراق بهادار تایپه فهرست شد، جایی که هنوز در فهرست رسمی است.
  • AEC International Ltd.، مقر عملیاتی در ایتالیا Allis Electric Co Ltd.
  • گروه AEC با ایجاد محصولات نوآورانه و پیشرفته، امروزه پیشرو در فناوری مدیریت انرژی است.

از سال 1995 طیف وسیعی از محصولات را متنوع کرده است که در حال حاضر شامل: ترانسفورماتورها، نیروگاه ها، کلید، یو پی اس، پنل های خورشیدی، اینورتر برای سیستم های فتوولتائیک و مخابرات، یکسو کننده برای مخابرات، عایق های فشار متوسط و بالا.

یو پی اس aec

یو پی اس aec یک منبع تغذیه بدون وقفه می باشد.زمانی که تجهیزات الکترونیکی شما به سیستم یو پی اس مجهز باشد ، هنگامی که برق شهری قطع می شود ، سیستم یو پی اس بدون ایجاد لحظه ای وقفه انرژی مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی برای روشن ماندن را تامین می کند.

از این رو به سیستم های یو پی اس منبع تامین انرژی بدون وقفه می گویند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه ممکن است سیستم یو پی اس این انرژی را تامین کند ؟

زمانی که دستگاه مصرف کننده شما به سیستم یو پی اس مجهز باشد ، به هنگام وصل بودن جریان برق شهری ، سیستم یو پی اس جریان برق را در باتری یو پی اس ذخیره می کند. به هنگام قطع برق ، سیستم یو پی اس بر روی مدار تامین انرژی برای دستگاه هایمصرف کننده قرار می گیرد.سیستم یو پی اس با توجه به میزان انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس ، دستگاه مصرف کننده را تامین می کند.

footbg
بالای صفحه