یو پی اس استرید

یو پی اس استرید( Astrid)

یو پی اس استرید : از سال 2007 فعال در مالزی، از افتخار شرکت Astrid Energy Enterprises S.p.a به عنوان توزیع کننده رسمی خود برای توزیع ASTRID UPS در مالزی خواسته شده است.

در سال 2014 Astrid Energy Enterprises S.p.a با Borri S.p.a متخصص در راه حل های انرژی قدرتمند برای تقویت محصولات و بازارهای خود و همۀ شرکای تجاری فعلی Astrid Energy Enterprises S.p.a و Borri S.p.a.همکاری علامت های تجاری متعلق به شرکت Borri S.p.a می باشد.

الکترونیک آسترید (SEA ) یک شرکت تشکیل شده و پشتیبانی شده توسط یک گروه از متخصصان کار چندین رشته و مشاوران برای دنبال کردن اشتیاق به خدمت به مشتری بهتر با راه حل های موثر و فنی قابل قبول است.

ما هستیم:

  • یک تیم یکپارچه متخصصان فنی، مالی و لجستیک متخصصان
  • کارشناسان تخصصی در زمینه راهکارهای برق، زیرساخت، امنیت و مخابرات

درباره شرکت یو پی اس استرید

Astrid E.E. S.p.A در اکتبر 1996، در محدوده پارک ملی Foreste Casentinesi، بین دامنه‌های کوه فالترونا و جنگل‌های Campigna تأسیس شد.چهار کارآفرین ایتالیایی که از امکانات بزرگ توسعه در بخش «تبدیل انرژی» آگاه بودند، آن را ایجاد کردند و همچنان به رشد و شکوفایی آن ادامه می‌دهند.

Astrid E.E. S.p.A با توجه به تخصص و مهارت پرسنل خود سال هاست در زمینه ساخت منبع تغذیه اضطراری استاندارد (UPS) از 10 تا 800 کیلو ولت آمپر فعالیت می کند.اما به این محدود نمی شود، این شرکت با طیف گسترده ای از یکسو کننده ها، شارژرهای باتری، اینورترها، یو پی اس های صنعتی و مبدل های فرکانس، بهترین راه حل های سفارشی را برای مهم ترین و معتبرترین شرکت های مهندسی در جهان ارائه می دهد.

مراقبت و فداکاری مهندسان، تکنسین ها و تمامی کارکنان، تحقیق در مورد فناوری های جدید در توسعه محصولات نوآورانه، امکان دستیابی به استانداردهای با کیفیت بالا را برای کسب موفقیت های مهم در سراسر جهان فراهم کرده است.

Infact Astrid E.E. S.p.A. تجهیزات و راه حل های خود را به سراسر جهان صادر می کند و دارای تولید منحصراً ایتالیایی، برتری و افتخار در قلمرو و بخش الکترونیک قدرت است. در اینجا می توانید مشخصات شرکت ما را دانلود کنید.در سال 2008، Astrid E.E. S.p.A. با موفقیت های قوی خود چه در ایتالیا و چه در خارج از کشور، تصمیم به رقابت در بازار فتوولتائیک می گیرد: خط “کوپرنیکو” می آید که در سال 2009، با صلاحیت این شرکت به عنوان تامین کننده Enel Green Power، جایگاه خود را در بازار پیدا کرد. بازار ایتالیا

footbg
بالای صفحه