یو پی اس مکلسان یکی از تولید کنندگان یو پی اس و باتری یو پی اس مکلسان در اروپا است که تولید یو پی اس های Modular از 650va تا 6.4MVA در کارنامه خود دارد.

یو پی اس مکلسان با هدف طراحی سیستم های قدرت الکتریکی در سال 1976 تاسیس شد؛ امروزه این شرکت یکی از تولید کنندگان باتری یو پی اس با تکنولوژی بالا و با کیفیت قدرت بالا است.

دفتر مرکزی شرکت باتری یو پی اس مکلسان در استانبول واقع است و دفاتر فروش مستقیم در انگلستان ، امارات متحده عربی ، برزیل و سنگاپور در حال ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان خود هستند

خرید باتری یو پی اس مکلسانباتری یو پی اس مکلسان

  •  انتخاب باتری یو پی اس UPS و یا شارژ مناسب
  •  بازدید دوره ای باطری UPS
  •  استفاده باتری سالم در کنار باتری اسقاط و فرسوده
  • مراقبت در هنگام جابجایی یو پی اس UPS
  •  مراقبت ازباتری یو پی اس UPS درمقابل فشار
  • مراقبت از باتری در مقابل گرد و غبار
  •  قراردادن باطری درجعبه و باکس مخصوص باطری

معیار انتخاب بهترین باتری یو پی اس

این تصور که هرچه باتری یو پی اس گران تر باشد بهتر است معیاری بسیار غلط می باشد.

  1.  میزان بازدهی
  2.  تکنولوژی ساخت
  3.  وزن باتری
  4.  طول عمر یو پی اس (UPS)

درباره شرکت یو پی اس مکلسان

شرکت یو پی اس مکلسان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده و تولید کننده یو پی اس در سطح اروپا است که سالانه مبلغ 150 میلیون دلار یو پی اس به فروش می رساند این شرکت ساخت یو پی اس های 650 ولت الی 6.4 مگا ولت را در کارنامه خود ثبت کرده است.

این شرکت در سال 1976 با هدف طرح ریزی سیستم های قدرت الکتریکی در کشور ترکیه تاسیس شد و امروزه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به ساخت انواع یو پی اس با بهترین کیفیت و قدرت می پردازد.


شرکت کیان صنعت ایرانیان ارائه دهنده انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس می باشد.

برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره ۰۲۱۷۷۹۴۳۵۷۳ در تهران تماس حاصل فرمایید.

footbg
بالای صفحه