05 جولای

تعمیر یو پی اس فاراتل

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

تعمیر یو پی اس فاراتل FARATEL

تعمیر یو پی اس فاراتل : شرکت UPS فاراتل یکی از بزرگترین شرکت های یو پی اس و تجهیزات الکترونیکی است که فعالیت خود را از سال 52 شمسی بصورت رسمی آغاز کرد و از ادغام شدن دو شرکت بزرگ فاراده و تلفان به وجود آمد.

 

مدل های یو پی اس فاراتل FARATEL

یو پی اس های این شرکت در سری های یوپی اس SFR ، یو پی اس SDC ، یو پی اس CADILAC ، یو پی اس DSS و یو پی اس ونوس VENUS  در خط تولید یو پی اس فاراتل تولید و در بازر عرضه می گردد.

این سیستم ها در همه جا کاربرد داشته و بیشترین استفاده معمولا در کارخانجات ، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، پاللایشگاه ها، نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت فارتل پیشرو در صنعت توسعه کالای ایرانی و همچنین صنعت بومی سازی سیستم های یو پی اس با کیفیت همانند سیستم های UPS خارجی از جمله یو پی اس APC است.

 

تعمیر یو پی اس فاراتل

 

دستگاه یو پی اس چیست؟

یو پی اس ذخیره سازی برق و تامین انرژی دستگاه های الکترونیک و صنعتی را در صورت قطعی برق و مشکلات شبکه را به عهده دارد و از آن به نام منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس هم یاد می شود.

 

یو پی اس چه ویژگی هایی دارند؟

یو پی اس ها به دو صورت آفلاین و آنلاین هستند. تفاوت افلاین با آنلاین این است که UPS آفلاین در صورت نبود برق کار میکند و انرژی دستگاه ها را بصورت اتوماتیک تامین می کند.

ولی UPS آنلاین نوسان و ولتاژ های بالا را مدیریت می کند و در صورت قطعی برق فقط به دستگاه هایی که نیاز با انرژی برای ادامه کار خود دارند برق دهی می کند و ولتاژ آن ها را تنظیم می کند.

 

باتری یو پی اس سیستم UPS

باتری یو پی اس سیستم منبع برق بدون وقفه بین 5 الی 15 دقیقه می تواند برق را ذخیره کند. برای ذخیره برق بیشتر بهتر است از باطری یو پی اس خارجی استفاده کنیم که نسبت به زمان و ولتاژهای مختلف متفاوت است.

یو پی اس فاراتل یکی از بهترین برندهای داخلی است که دستگاه هایی که در خط تولید این شرکت است در مکان های مهم و حساس و … استفاده میشود.

برای تعمیر یو پی اس apc ، makelsan ، alja ، فاراتل ،  east و … بهتر است با کارشناسان فنی شرکت کیان صنعت ایرانیان مشاوره گرفته و در صورت نیاز از خدمات فنی و مهندسی این شرکت استفاده کنید.

 

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811