15 آوریل

شرکت یو پی اس Ablerex

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

شرکت یو پی اس Ablerex

زمینه فعالیت شرکت Ablerex طراحی , تولید و فروش مجموعه جامعی از لوازم برق اضطراری (یو پی اس) ودستگاه های کیفیت قدرت Power Quality Devices (PQD) شامل لوازم صنعتی ، زیرساخت های مخابراتی ، مراکز داده، شرکت فناوری برای مدیران مرکز و کاربران خانگی میباشد .

 یو پی اس آبلرکس محصول کشور تایوان و در زمینه طراحی ، پیاده سازی و فروش محصولات الکترونیکی به ویژه ups و دستگاههای PQD یا کیفیت قدرت که شامل سیستم های اداری ، مخابراتی ، دیتاسنترها ، شرکت های فناوری اطلاعات ، کارخانجات صنعتی این فعالیت دارد.

خرید یوپی اس آبلرکس

شرکت کیان صنعت ایرانیان نماینده فروش و تعمیرات برنده های معتبر در زمینه یو پی اس و محصولات الکترونیکی مرتبط مانند استابلایزر ها با کادری متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات در زمینه خرید انواع یو پی اس و استابلایزر و تعمیرات می باشد.

انتخاب دستگاه یو پی اس که وظیفه حفظ امنیت دستگاه ها تجهیزات شما را دارند بسیار مهم است و خرید یو پی اس مناسب نیازمند به تحقیق کامل و مشورت با مشاور متخصص می باشد.


جهت خرید و یا تعمیر با مشاورین شرکت کیان صنعت ایرانیان تماس بگیرید


موارد کاربرد یو پی اس شرکت آبلرکس

تولیدات این شرکت انحصاری بوده و از کیفیت و میزان بهره وری و عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از متخصصین و مهندسین مربوطه موجب قدرت و کارایی بالا و رضایت مندی مشتریانش شده است

کارخانه یو پی اس آبلرکس در تایپه تایوان واقع شده و در سرتاسر جهان نمایندگی و کارمند و متخصص فعال دارد تا به مشتریان خدمت رسانی نماید.

تولیدات شرکت ups Ablerex تنها یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) نیست بلکه می توان به مبدل فتولتایک ، فیلتر توان و سیستم کنترل باتری هم اشاره نمود.

ups Ablerex در سوژو چین نیز تولید می شود و بازارهای فروش قاره های آمریکا ، آسیا و اروپا را در دست دارد.

این شرکت در سال 1994 میلادی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر به عنوان یک شرکت فعال و برند در زمینه تولید یو پی اس و کیغیت قدرت PQD شناخته شده است.

تفاوت بارز شرکت یو پی اس آبلرکس تولیداتی با عملکرد بالا از جمله مصارف صنعتی، سازمانی ، حمل و نقل ، آموزش و پرورش و اداری میباشد. برتری ساخت و مهندسی قابل اطمینان آبلرکس و همچنین برتری طراحی محصولات موجب تداوم و قوام قدرت این شرکت یو پی اس میباشد .


جهت خرید و تعمیر یو پی اس Ablerex با ما تماس بگیرید


مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811