09 ژانویه

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟ قسمت دوم

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟

در مقاله چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟ قسمت اول  به 4 مورد از کسب و کارهای حساس که از سیستم ups استفاده می کنند اشاره شد. در قسمت دوم از این مقاله به 4 مورد دیگر از کسب و کارها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید. چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟ قسمت دوم

 

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟

  • دیتاسنترها
  • تجهیزات پزشکی
  • سیستم های مخابراتی
  • سیستم های صنعتی
  • سیستم های بانکی
  • سیستم های امنیتی
  • مصارف خانگی و اداری
  • پکیج های خورشیدی

 

سیستم های بانکی

بانک ها به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان و همچنین برقراری ارتباط بین شعب و ارتباط با سرور بانک مرکزی و همچنین استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته ، حساس و گران قیمت باید از سیستم ups استفاده کنند تا در صورت نوسانات برقی در شبکه برق و قطع کلی این تجهیزات از خطر دور بمانند و به سهولت به فعالیت خود دهند.

 

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟ قسمت دوم

 

سیستم های امنیتی

استفاده از یو پی اس در سیستم های امنیتی ، دزدگیر ، دوربین های مدار بسته ، دوربین های امنیتی و … امری کاملا ضروری است. معمولا مجرمان برای به نتیجه گرفتن سریع در کارهای شوم خود اقدام به قطع سیستم برق کلی مجموعه های حساس می کنند تا در این صورت سیستم های امنیتی و حفاظتی از کار بافتد که با وجود سیستم های یو پی اس این کار غیر ممکن است.

 

یو پی اس

 

 

همه کسب و کارهای حساس و همچنین کسب و کارهایی که کارشان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و از سیستم های الکترونیکی استفاده می کنند باید برای ادامه فعالیت لوازم الکترونیکیشان در امنیت و آرامش از سیستم یو پی اس استفاده کنند. این روزها حتی در منازل و مغازه کوچک هم از ups استفاده می شود.

یو پی اس یعنی منبع تغذیه بدون وقفه

 

مصارف خانگی و اداری

معمولا در منزل هم از لوازم الکترونیکی هم مانند کامپیوتر ، یخچال ، تلویزیون ، پکیج و لوازم الکترونیکی آشپزخانه ی و کاربردی استفاده می کنیم. چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟ قسمت دوم

ممکن است نوسانات برقی و یا قطعی اتفاقی در هنگام استفاده از این لوازم به آن ها آسیب برساند که دچار پرداخت هزینه های گزاف بابت تعمیرشان شویم. برای مسون ماندن لوازم برقی بهتر است یا ضروری است از یو پی اس های خانگی کوچک استفاده کنیم.

در ادارات و سازمان ها هم از سیستم های کامپوتری ، شبکه های داخلی ، پرینتر ، فاکس استفاده میشود و همچنین برای ارتباط با سرور مرکزی در صورت قطع برق بهتر است از ups های پرتوان یو پی اس مکلسان استفاده کنیم.

 

 

ups

 

 

پکیج های خورشیدی

پکیج های خورشیدی معمولا برای ذخیره انرژی خورشیدی و جایگزین به جای انرژی برق هستند. این سیستم ها خود دارای تجهیزات ups و اینورتر هستند. با استفاده از یو پی اس در پکیج های خورشیدی علاوه بر ذخیره انرژی خورشیدی از وجود برق در بسیاری از ساعات مطمئن بوده و همچنین در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی می شود.

 

یوپی اس

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811