چه یو پی اس هایی مطلوب می باشد؟

چه یو پی اس های مطلوب می باشد؟

 

بهترین شرکت های یو پی اس کدامند ؟

اهمیت شرکت های یو پی اس طی این سال ها بسیار مهم و ارزشمند شده است . می توانیم بگوییم امروزه برای حفاظت برق مراکز دیتا به عنوان بخشی ضروری به حساب می آید .

کاربران از یو پی اس خودشان چه انتظاری دارند ؟ طی نظر سنجی که توسط (یو پی اس) Uninterruptible power supplies limited شرکت kohler   صورت گرفته است دقیقا در مورد همین موضوع صحبت کرده است.

در این قسمت مدیر فنی شرکت Matt Henley در مورد این موضوع برای ما نتایجی را بیان می کند که در این قسمت در مورد اینکه چگونه یو پی اس هماهنگ با فشارهای فن توسط اپراتورهای مرکز دیتا است و همچنین در محیط امروزه و کاری است برای ما توضیح می دهد .

در دهه های گذشته از این یو پی اس های ارزان قیمت به عنوان یک بخش ابتدایی در تجهیزات کارخانه ای بود و بیشتر برای مصارف خانه ای در بین دره های ژنراتورش به آن نگاه می کردند تا اینکه به عنوان یک تجهیز آی سی تی باشد . می توانتم به نقش یو پی اس در پیشرفت سخت افزاری نیز دقت کنیم که این دو با هم ارتباط مستقیمی داشته اند . بعد از این مدت ها در مرکز دیتا نیز تغییرات و تحول های ایجاد شد که همه آن ها بسیار کار آمد ، موثق و مقرون بصرفه و همچنین انعطاف پذیر می باشند .

یو پی اس صنعتی چیست ؟

امروزه بازارهای مرکز رده رشد کرده اند و همچنین در یو پی اس ها توسعه و پیشرفت زیاد شده است و اطمینان پذیری و دسترسی نیز تشدید شده اند. هنگامی که بارها افزایش پیدا کردند و وضعیت به حالت بحرانی تبدیل شد ، از قابلیت و اطمینان برق شاه الکترویکی  کمتر شد و بعد از آن بود که تقاضا ها برای  یو پی اس زیادتر شد . طی گزارش های که به عمل آمد نشان داده شد که بیش از 75 درصد از 2000 کارشناس آی تی که سیستم یو پی اس صنعتی آن‌ها در  عرض ۱۲ ماه گذشته برای حفظ تجهیزات بحران در طول قطعی برق مورد نیاز بوده است ، که 788 درصد افرادی پاسخ دهنده این باور را داشته اند وضعیت در دهه های آینده وخیم تر می شود . اما نباید گفت که این نظریه ها بدون اساس و پایه هستند . زیرا پیش بینی های نیز انجام شده است که نشان می دهد تا 2018 تا ۱۹Giga watt از ظرفیت تولید UK از دست می رود به علت اینکه نیروگاه های نفت و هسته ای وزغال سنگ تعطیل می گردند .

قیمت یو پی اس

اگر جایگزینی به موقع و مناسبی برای این منابع در نظر گرفته شود البته با توجه به رعایت مقررات سبز بر اساس دپارتمان تغییر و تحول جو و انرژی می توانند موضوعی چالش انگیز باشد  و به صورت احتمالی می تواند در سطح سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی و نوآوری‌های انرژی به تغییر مرحله‌ای معنی‌دار وابسته شود .

امروزه با توجه به اینکه رشد نفت روزانه از لحاظ قیمتی در حال افزایش است و همچنین قیمت یو پی اس زیادتر می شود به عنوان 80 درصد افراد همواره دغدغه ای برای آن داشته اند . بنابر این با توجه به تمامی مواردی که گفتیم کاهش مصرف انرژی سازمان و اثر کربن می تواند به عنوان یک اولویت مهم و اساسی قرار بگیرد که اکثر این موضوع با قانونگذاری از قبیل ساختار CRC Energy Efficiency بیان شده است  .

با توجه به نظر سنجی های که انجام شده است نشان می دهد که کم شدن هزینه‌های کل اجرایی را به عنوان محرک اصل‌شان در راستای مصرف برق بیش از ۶۳ درصد ، در مقایسه نمودن با ۲۷ درصدی که با تمایل زیاد به کم شدن اثر کربن سازمان‌شان را مدنظر قرار می‌دهد. افزون بر مطالبی که بیان کردیم باید بگوییم که خرید تجهیزات اصلی نیز به عنوان یک عامل مهم تحت تاثیر قرار گرفته می شود که این موضوع برای افرادی که صرفه جویی انرژی را به یک ملاحظه خرید کلیدی تلقی می گردد .

بدین ترتیب این مدل شکل شامل یو پی اس بصورت تقریبی ۵۴ درصد افراد پاسخ‌دهنده که گزارش داده اند که طراحی سیستم های یو پی اس به صورت مدرن وجدید و بر پایه مصرف برق و مباحث خنک کننده در سازمان و همچنین ملاحظات محیطی افزایش داده اند .

در هسته طرح یو پی اس مدرن  تکنولوژی بدون ترانسفورماتور قرار داشته است . اثر مستقیم آن، تا حدود ۵ درصد در بین تمام بازه بار یو پی اس  صرفه‌جویی انرژی را بالا برده است . این موضوع می تواند تاثیر مستقیمی بر روی کاهش هزینه های انرژی و خنک سازی داشته باشد .

راهنمای خرید یو پی اس

یو پی اس ها که دارای ترانسفورماتور نیستند می توانند فاکتوری ارائه دهند که در مورد برق ورودی بسیار باثبات و بالایی است و موجب کم شدن هزینه های برق و جریان ورودی می شود .

می توانیم بگوییم که این  نوع بدون ترانسفورماتور مزایایی دیگری از لحاظ وزن کمشان و اندازه دارند . به عنوان مثال اگر دقت کنید VA یو پی اس۱۲۰ می‌تواند به عنوان یک دستگاه kg263 با اثر m242/0   یک تأسیسات با بجاگذاری m232/1 به وزن kg1200 مورد استفاده قرار گرفته شود .

برای حفاظت نمودن برق این موضوع می تواند پیامدهای زیادی داشته باشد  و سیستم‌های یو پی اس را دستگاه‌هایی با مدول‌های قرار گرفته به روی قفسه بسیار جالب با کارکرد موازی جایگزین  دستگاه‌های ایستاده بر روی کف یکپارچه می‌سازد.

اگر به طرح مدولار دقت کنید متوجه می شوید که موجب می شود تا افزایش دسترسی یو پی اس صورت بگیرد به همین علت مدولی معیوب می‌تواند در عرض نیم ساعت به سرعت برای تشخیص دادن  و همچنین تعمیر در سطح سازه در مقایسه با ۶ ساعت لازم جایگزین شود .

در مدول ها نباید این نکته را فراموش کرد که می توانند بدون اینکه به انحراف بار بحرانی نیاز باشد به شاه‌خط‌های خام تبدیل گردند . دسترسی را می توانیم با رابطه بین (MTBF) Mean Time Between Failures و (MTTP( Mean Time To Repair تعریف نماییم که  در نهایت کم شدن MTTR می تواند موجب افزایش یو پی اس باشد .

همچنین اطمینان‌پذیری باطری را  سیستم‌های بدون ترانسفورماتور به واسطه  استفاده از شارژر باطری DC-DC را بالا می برد  که می توانیم اینگونه بیان کنیم که علت اصلی از کارافتادگی زودهنگام باطری را  موج AC حذف می‌نماید .

چگونه می توانیم یک یو پی اس خوب را تشخیص دهیم :

شاید در نگاه اول پیشرفت های که در سخت افزار انجام می شود برای ما خوشایند باشد . اما کاربران بر این نظر هستند که اطمینان‌پذیری همه ی منابع یو پی اس شان تحت‌الشعاع کیفیت کل بسته عرضه‌کننده یو پی اس بجای سخت‌افزار  قرار داشته است . در یک نظر سنجی که ارائه شد نشان می داد بیشتر از 90 درصد پاسخ‌دهندگان نظرسنجی عقیده داشته اند سرویس‌های نگهداری و بکارگیری اضطراری به اندازه اهمیت سخت افزار شرکتشان برای آنها با اهمیت می باشد .

فروشندگان می توانند با توجه به کارکرد و نیازهای کاربران و آرایش های یو پی اس خوب را به آنها صرفاً فروش محصولات عمده کاتالوگی را  توصیه دهند .

به صورت کلی باید از لحاظ کارکرد از جمله تدارک اضافی  ظرفیت یو پی اس را درجه بندی نماییم . به همین علت می تواند ظرفیت سیستم مدولار به راحتی افزایش پیدا کند  ، زمانی که این افزایش صورت گرفت پس اندازه بزرگ آن دیگر ضروی بشمار نمی آید و تنها می تواند موجب بالا رفتن هزینه های اجرایی و سرمایه ای شود . کاربران باید پس از مصب بسته های حمایتی را نیز ترتیب بدهند که از از نگهداری زمانبندی شده پیشگیرانه و ارائه واکنش اضطراری تشکیل شده است .

می توانیم بگوییم که نگهداری زمان‌بندی شده، می تواند برای تعویض پیش  از خرابی نیاز به کاربردهای اضطراری را با آماده‌سازی اجزاء در حال تخریب کم کند . اگر ما به این موضوع دقت کنیم که اغلب به یک یو پی اس ، باتری‌ یو پی اس ها و ژنراتور  ، تجهیزات حفاظت کامل برق  وصل می شود پس استفاده نمودن از یک عرضه‌کننده‌ای که تمامی این موارد را شناسایی کند و همچنین  نحوه ارائه یک استراتژی حمایتی برق یکپارچه را  می داند  بسیار معقول و مناسب به نظر می رسد .

یو پی اس دیتا سنتر

تامین کنندگان یو پی اس

برای تعریف های مختلفی از کیفیت سروی استانداردهای بین‌المللی تعریف شده است اما این قسمت سوالی است که آیا در خصوص این استانداردها عرضه کنندگان یو پی اس دارای مجوز است یا خیر ؟

BSI ENISO 9001:2008 مدیریت کیفیت،  ISO 14001، مدیریت محیطی و OHSAS 180011 مدیریت بهداشت و ایمنی را پوشش داده است  . این مجوز ها در واقع می توانند کیفیت سرویس را نشان دهند و البته دقت باشید که عرضه کننده ها در تعهدات سلامتی، بهداشتی و محیطی کاربر یو پی اس را در طول عمر وسیله و دورریزی نهایی آنرا را نشان می دهند .

مناسب با بحرانی بودن بار باید  سرویس کاربرد اضطراری، مورد بررسی قرار گیرد. برای وارد شدن به سایت  زمانهای پاسخ باید تنظیم و تضمین گردند  و با پشتیبانی تلفنی ۲۴/۷ حمایت گردند . علاوه بر تمامی مواردی که گفتیم این سرویس ها  می‌تواند با کنترل از راه دور،  پیشرفت و ارتقا داشته باشند که این ها می توانند در طول یک ارتباط تلفنی مورد مذاکره   دستگاه اصلی می‌توانند قرار بگیرند .

با توجه به تحقیق می تواند به عنوان یک عملکرد هشداری درباره ماهیت خرابی پیش از اینکه اتفاق بیوفتد به عنوان یک اطلاع رسانی پاسخگر میدانی آغاز شود . اطلاع رسانی رویدادی که رخ می دهد  در واقع واکنش مستقیم یک اضطرار را فراهم می آورد این ها در حالی است که تشخیص دادن راه دور به نسبت ثابت های بار اول پس از اینکه به سایت برسد را افزایش خواهد داد .

با توجه نظر سنجی های که امروزه انجام شده است نشان می دهد که کاربران دغدغه های زیادی در محیط فنی سیاسی تجاری داشته اند . همزمان با اینکه این دغدغه ها زیاد شده است و همچنین تقاضا برای زیاد شدن مرکز داده بالا رفته است کاربران را به ارزیابی اطمینان‌پذیری  درباره موجودیت شبکه برق UK، منجر می سازد  که اطمینان‌پذیری را به صورت مجموع تجهیزات و پشتیبانی آن را بررسی می نماید . صرفه جویی نمودن انرژی با توجه به بالارفتن هزینه های انرژی و مقررات سبز ، به عنوان یک اولویت به شمار می رود  و  میزان کمتر اما قابل توجه به هدف های مسئولیت‌پذیری اجتماعی و کم شدن اثر کربن رسیده است .

برای بررسی نمودن کارآیی‌های بازده  زیادتر  پاسخ‌دهندگان، سیاستهای کاهش کربن و استراتژیهای دارند.

در رسیدن به این هزینه‌ها  تکنولوژی‌های یو پی اس مدرن به کاربران می تواند کمک کند  اما باید دقت کنید که  انتخاب صحیح و درست، عرضه‌کننده ضروری می باشد .

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .