24 ژوئن

یو پی اس آسانسور و بالابر

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

برق اضطراری آسانسور

یو پی اس آسانسور و بالابر : آسانسور یکی از کارآمدترین، مهمترین ، بهترین وسیله و آسانترین راه برای حمل و نقل به طبقات مختلف است که از آن به عنوان تجهیزات ساختمانی و تجهیزات صنعتی یا می شود.

آسانسور همیشه باید کار کند. چه وقتی که برق وجود داشته باشد چه وقتی که برق شهری قطع شده باشد. در هر زمان آنها باید بصورت عادی و بدون وقفه در حال کار باشند زیرا حمل و نقل های باری و انسانی را از طریق آن ها صورت می گیرد.

معمولا همه ساختمان ها و برج ها، مجتمع های تجاری، کارخانجات و … دارای آسانسور برای حمل و نقل افراد و بار هستند.

به طور معمول در ساختمان های بالای 2 الی 3 طبقه باید آسانسور نصب شود ولی در حال حاظر به دلیل مشکلاتی که پله ها برای افراد ایجاد میکندد و بسیاری از افراد دچار آرتروز هستند خیلی از ساختمان های 2 طبقه هم داررای آسانسور می باشند.

پس به شدت ضروری و مهم است که هم تجهیزات آسانسور و بالابر درست بوده و در ساعات مختلف همه بتوانند از آن بصورت بهینه استفاده بکنند.

 

یو پی اس آسانسور و بالابر

مشکلات ناشی از قطع برق در آسانسور

موقعی که برق ساختمان قطع شد یا برای چند دقیق و یا برای چند ساعت آسانسور و بالابر از کار می افتد و این زمانی ممکن است اتفاق بافتد که افراد داخل آن حضور و از آن استفاده کنند و در این شرایط ممکن است آسانسور در بین طبقات گیر افتاده و محبوس شود.
ممکن است بین افراد کودک و افراد مسن حضور داشته باشند و حتی افرادی که دارای بیماری های قلبی و تنگی نفس که در این صورت خسارت های مالی و افراد از نظر روحی و جانی آسیب ببینند.

 

یو پی اس آسانسور و بالابرقیمت یو پی اس آسانسور، یو پی اس بالابر ، قیمت برق اضطراری آسانسور

برای اینکه مشکلاتی که در بالا مطرح شد حل شود باید از منبع تغذیه بدون وقفه آسانسور یا یو پی اس آسانسور و بالابر (برق اضطراری آسانسور) استفاده کنیم و هر از چندگاهی از دستگاه آسانسور و متصلات به آن توسط افراد متخصص و فنی بازدید و نظارت شود تا در زمان نوسانات و قطع دائمی برق، آسانسور کار کرده و به فعالیت خود ادامه دهد.

یو پی اس علاوه بر تامین انرژی و برق اضطراری آسانسور و سایر دستگاه های اکترونیکی می تواند در زمان نوسانات و نویزهای برق که ممکن است در خود سیستم داخلی و حتی در ورودی برق شهری باشد محافظت کرده و باعث افزایش طول عمر آسانسور و متصلات آن و یا سایر دستگاه های الکترونیکی شود.

همچنین یو پی اس ها دارای باطری یو پی اس داخلی و باتری یو پی اس خارجی در صورتی که نیاز باشند میتوانند مجهز گردند. باطری ها می توانند برق تک فاز و 3 فاز آسانسور و هر دستگاه برقی تغذیه کنند و از بروز مشکلات احتمالی (قطع برق، از کار افتادن سیستم ها، نوسانات برق، نویزهای سیستم های داخلی، خرابی دستگاه های الکترونیکی) جلوگیری و محافظت کنند.

همچنین یوپی اس ها از ورود نوسانات و نویزهای موجود به سیستم ها را جلوگیری میکنند و آن ها را تصحیح می نمایند.

تعمیر یو پی اس ، نگهداری و پشتیبانی ups خیلی ارزان تر و به صرفه تر از تعمیرات آسانسور و بالابر و همچنین متحمل شدن خسارت های جانی و مالی است. با نصب یو پی اس می توانید از به وجود آمدن مشلاتی که در بالا ذکر شد جلوگیری کنید.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811