07 مه

یو پی اس درب اتوماتیک و پارکینگ

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

یو پی اس درب اتوماتیک

یوپی اس درب اتوماتیک: درب اتوماتیک یکی از تجهیزات صنعتی و الکترونیکی است هزاران یا میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. امروزه مراکز خرید، پارکینگ ها، خانه ها، جاده ها و غیره نیاز به استفاده از درب اتوماتیک دارد و در هنگام مسافرت این درها به راحتی و بدون نیاز به کنترل نیروی انسانی باز و بسته می شوند. ساختار این درب ها امکان ورود و دسترسی از سیستم اتوماتیک را فراهم می کند.

معمولا از درب اتوماتیک در آزمایشگاه ، مکان های نظامی ، هتل ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، منازل ، ساختمان های تجاری و اداری ، اتاق عمل ، مکان های صنعتی … و مکان های که نیازمند امنیت هستند، استفاده می شود.

البته درب های اتوماتیک که در بالا ذکر شد با هم متفاوتند و کلا از نظر کارایی با یکدیگر فرق دارند و بسته به نوع مکانی که از آن استفاده می شود هر یک درب اتوماتیک مخصوص به خود را دارند.

یوپی اس درب اتوماتیک

یوپی اس درب اتوماتیک و پارکینگ

افزایش مصرف برق در فصل تابستان منجر به قطع مکرر برق برای بسیاری از شرکت ها، کارخانه ها و سایر صنایع شده است. کمبود برق می تواند باعث خرابی درب های اتوماتیک به خصوص درب پارکینگ شود، برای حل این مشکل به سیستم یا تجهیزات نیاز داریم که در زمان قطعی برق بدون وقفه توان بار لازم دستگاه ها را فراهم کند، که به این سیستم یا دستگاه یو پی اس می گویند.

یو پی اس در حالت نرمال با توجه به باتری یو پی اس داخلی می تواند ۱۵ الی ۳۰ دقیقه برق را تامین کند و شما می توانید فقط نیم ساعت از برق دستگاه یو پی اس برای باز بسته کردن درب اتوماتیک استفاده کنید.

این روز ها به دلیل گرم شدن هوا و استفاده بیش از اندازه از حد معین برق، حدود ۳ الی ۴ ساعت برق قطع می شود. بهتر است از باتری یو پی اس خارجی برای تامین انرژی برای ۳ الی ۴ ساعت از طرف منبع تغذیه برق بدون وقفه یا یو پی اس درب اتوماتیک استفاده کنید.

ممکن است برای شما سوال پیش آید که:

  • آیا درب های اتوماتیک به پشتیبانی یو پی اس نیاز دارند؟
  • یوپی اس درب اتوماتیک چیست؟
  • کاربرد یو پی اس در درب های اتوماتیک چیست؟
  • آیا برای درب های اتوماتیک به یو پی اس نیاز می شود؟

این درب ها انواع مختلفی دارند و همگی هدف یکسانی دارند. تسهیل ورود و خروج افراد، اشیا و .. اما مشکلی هم دارند، چون این درب ها با برق کار می کنند، استفاده از آنها در زمان قطع برق آسان نیست، بنابراین شما نیاز به یک برق پشتیبان مانند یوپی اس درب اتوماتیک دارید.

آیا درب های اتوماتیک به پشتیبانی یو پی اس نیاز دارند یا خیر؟

بسته به نیاز مشتری، عوامل زیادی وجود دارد که می تواند شما را در هنگام خرید و نصب درب کمک کند، مانند نوع درب و سیستم عملکردی آن.

انواع درب ها و سیستم آنها :

  • درب های اتوماتیک کشویی
  • دربهای ریلی
  • کرکره برقی
  • دربهای ریموت کنترلی
  • درب های جک دار پارکینگ

در همه این درها، ممکن است تکنولوژی های متفاوتی استفاده شده باشد، اما وجه مشترکی بین آنها دارد. یعنی برای کار و استفاده نیاز به برق دارند. در صورت قطع برق استفاده از این درب ها در صورت قطع برق مشکل یا غیر ممکن است. به خصوص برای مراکز مهم مثل بیمارستان ها ، ادارات ، پارکینگ ها ، مراکز تجاری و … برای جلوگیری از تمام این مشکلات بهتر است از یوپی اس درب اتوماتیک استفاده کرد.

برترین برند های یو پی اس برای درب اتوماتیک

برای درب های اتوماتیک با موتور های کوچک، یو پی اس های با توان کمتر از 1000 وات مورد نیاز است.

نکته: فراموش نکنید که همیشه بهتر است حداقل 30% برق اضافی در یو پی اس وجود داشته باشد.

اگر ناحیه یا منطقه مورد استفاده قطعی برق مکرر یا طولانی است، توصیه می شود قدرت یو پی اس را دو برابر کنید.

خرید برق اضطراری یو پی اس برای جک و درب پارکینگ

خرید یو پی اس برای درب پارکینگ برقی (کرکره یا جک) نیاز به شناسایی ورودی موتور آن دارد. برای خرید یو پی اس مناسب درب برقی و وسایل الکترونیکی باید اطلاعات کافی در مورد ولتاژ کار موتور داشته باشید. جک های پارکینگ یو پی اس و درب برقی انواع مختلفی دارند، بنابراین می توان آنها را با موتور های مختلف کار کرد.

یو پی اس چیست ؟

یو پی اس مخفف (Uninterruptible Power Supply) به فارسی منبع تغذیه بدون وقفه است، به این معنی که برق مورد نیاز دستگاه های متصل به آن از طریق انرژی ذخیره شده در باتری تأمین می شود که در صورت قطع برق، بدون وقفه توان بار لازم دستگاه ها را فراهم می کند.

یو پی اس با باتری کار می کند و درصورت متصل بودن برق شهری، از آن برای شارژ باتری استفاده می کند و اگر برق شهر قطع شود، آن را از مدار خارج کرده و باتری یو پی اس را وارد مدار می کند.

مهمترین وظایف دستگاه یوپی اس درب اتوماتیک

وظیفه اصلی یو پی اس ایجاد یک اتصال مستقیم مطمئن در هنگام نوسانات شدید برق و قطع برق است تا دستگاه الکترونیکی که به آن متصل است دچار مشکل و خرابی نشود.

یو پی اس برای تامین برق خود از دو منبع استفاده می کند. اولین منبع برق محل است که توسط دو شاخه ها به یکدیگر متصل شده است. بدین ترتیب برق مورد نیاز دستگاه را تامین می کند.

اگر برق قطع شود، یو پی اس روشن می شود. برق مورد نیاز دستگاه را با برق ذخیره شده در باتری های آن تامین می کند.

باتری یو پی اس معمولاً در شرایط عادی غیر فعال است. به این معنی که منبع تغذیه لوازم الکترونیکی از برق شهری تامین می شود. باتری یو پی اس نیز به همین ترتیب شارژ می شود.

یوپی اس درب اتوماتیک

انواع یوپی اس درب اتوماتیک و پارکینگ

یو پی اس ها بر اساس ساختار و عملکرد شان سه نوع هستند:

  1. یو پی اس آنلاین (online)
  2. یو پی اس لاین اینتر اکتیو (Line interactive)
  3. یو پی اس آفلاین (offline)

یو پی اس آنلاین:

با روش تبدیل دوگانه یا همان Double conversion است. ‏یو پی اس آنلاین به طور پیوسته تبدیل می کند. بی وقفه ولتاژ متناسب را تبدیل به ولتاژ مستقیم می کند تا باتری شارژ شود. یو پی اس ها در مواقع اضطراری نیازی به کلید زنی مکانیکی بار خروجی را تغذیه می کند. به همین دلیل تاخیری در تامین برق خروجی به وجود نمی‌ آید. به طوری که تاخیر ۳۰ میلی ثانیه است.

یو پی اس آفلاین:

در شرایط عادی از طریق ارتباط مستقیم الکتریکی ارتباط ورودی و خروجی را برقرار می کند. یو پی اس آفلاین در شرایط عادی مستقیماً از طریق برق ورودی بار های خروجی را تقسیم می کند. هنگامی که ولتاژ ورودی کمتر یا بیشتر از میزان استاندارد باشد. یو پی اس اینورتر خروجی را فعال می کند تا بارهای خروجی به وسیله باتری تغذیه شوند. شکل موج دریا یو پی اس های آفلاین سینوسی است.

یو پی اس های لاین اینتر اکتیو:

شباهت بسیاری به یو پی اس های آفلاین دارند. شکل مشترک ups ها نیز سینوسی می باشد. ‏یو پی اس های لاین اینتر اکتیو در شرایط معمولی از طریق اتو ترانسفورمر قابلیت تنظیم دامنه ولتاژ دارد. باتری که در حالت شارژ وجود دارد ارتباط ورودی و خروجی را برقرار می کند. هنگام قطعی برق باتری یو پی اس توسط اینورتر دستگاه های مصرف کننده را تغذیه می کند.

 


 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه یوپی اس درب اتوماتیک ، باتری یو پی اس ، تعمیر یو پی اس ، باتری ups ، یو پی اس ارزان قیمت با شرکت یو پی اس کیان صنعت ایرانیان ( فای نت ) تماس بگیرید.

واحد فروش :  ۷۷۹۷۳۸۱۱ ۰۲۱    |   واحد خدمات پس از فروش :  ۷۷۹۴۳۵۷۳ ۰۲۱
آدرس دفتر فروش : تهران | عباس آباد | تقاطع سهروردی | نبش بانک سامان | پلاک ۱۴۰

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811