25 ژوئن

یو پی اس پله برقی

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

یو پی اس برای پله برقی

یو پی اس پله برقی : پله برقی یکی دیگر از وسایل حمل و نقل برای جابه جایی است. این پله های از پله های افقی به هم پیوسته تشکیل شده اند.

پله برقی ها دارای پله های معین هستند که به صورت تکرار در حال گردش هستند. از پله برقی در محیط های بیرونی یا آزاد (خارجی)، محیط های بسته یا درونی (داخلی) و محیط های نیمه بسته نظیر پل های عابر پیاده استفاده میشود.

بیشترین استفاده از پله برقی ها در مراکز خرید ، مراکز تجاری، ایستگاه های قطار، مترو، پل های عابر پیاده، فرودگاه ها و در کشور های اروپائی و آمریکایی و همچنین در برخی کشورهای بزرگ آسیا در خیابان ها استفاده می شود که در آمریکا طی تحقیقاتی که در سال 2004 میلادی انجام شد حدود 30 هزار پله متحرک یا برقی 90 میلیارد حمل و نقل را در عرض یک سال در سال 2004 توسط آن ها انجام شده بود.

 

یو پی اس پله برقی

 

قیمت یو پی اس پله برقی و قیمت پله برقی در تهران

قیمت پله برقی معمولا متفاوت است و بستگی به ارتفاع کف تا کف هر پله برای جابه جایی دارد و در دو حالت 35 و 30 درجه و پله های 12 درجه برای راه رفتن متحرک یا  autowalk تولید می شوند که این نمونه بیشتر در فرودگاه ها و مراکز خرید و مترو و سایر مکان های پر رفت و آمد وجود دارد.

پله برقی ها هم همانند سایر وسایل برقی ، الکترونیکی هستند و دارای موتورهای الکتریکی بوده و از نیروی برق برای نیروی محرک خود استفاده می کنند.


همانند آسانسور و بالابر، پله برقی ها هم نیاز به منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس دارند

 

یو پی اس پله برقی دارای باتری یو پی اس داخلی و برای تامین انرژی در ساعات مختلف که توسط واحد فنی محاسبه شده می توانند در صورت نیاز به باطری های خارجی هم مجهز گردند. تا در صورت مشکلات قطعی و برخی اختلالات دستگاه بتوانند بدون قطی و به صورت یکپارچه به فعالیت خود ادامه دهند.

 

یو پی اس پله برقی

مشکلات از کار افتادن پله برقی ها

معمولا مشکلات که حین قطع کامل و ناقص برق (نوسانات و نویز – اختلال در برق شهری) که در مقاله یو پی اس آسانسور و بالابر اشاره کردیم شامل حال پله برقی ها هم میشود با این تفاوت که در صورت قطعی برق در آسانسور ممکن افراد در داخل و بین طبقات محبوس شوند ولی در پله برقی همچنین اتفاقی رخ نمی دهد و افراد می توانند با بالا یا پائین رفتن از پله های پله برقی جابه جا شوند ولی تنها مشکلی که وجود دارد این است که حمل و نقل افراد سالمند و بیماری های قلبی و عروقی و  کسانی مشکلات آرتروز دارند و پله برایشان سم است دچار آسیب میشود و جابه جاییشان مشکل است.

یکی دیگر از مشکلات عمده از خارج شدن برنامه پله هاست که در صورت افزایش سرعت و از کار افتادن یک هویی ممکن است حادثه های جانی را به وجود بیاورد.

معمولا در همه مجمتع های مراکز خرید، تجاری، راه آهن، مترو، فرودگاه، ساختمان های بزرگ، برج ها و …. از یو پی اس های بزرگ و با توان بسیار بالا برای ساپورت تمام سیستم های امنیتی ( دوربین مدار بسته ) ، سیستم های کامپیوتری، آسانسور ها، پله برقی ها، سیستم های روشنایی و …. استفاده میکنند که بررسی ، پشتیبانی ، تعمیر یو پی اس و بازدید از همه ups ها توسط افراد متخصص صورت می گیرد.

 

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811