باتری لئوچ مناسب یو پی اس، سیستم های خورشیدی و مخابراتی و … می باشد. شرکت باتری لئوچ در سال 1999 در هنگ کنک تاسیس شد.بنابراین به عنوان یکی از بیشترین و بالاترین تولید کننده و صادر کننده باتری ups در چین به شمار می رود.

باتری لئوچ 12 ولت دارای 4.5 , 7 , 12 , 18 , 28 , 38 , 45 , 65 , 80 , 100 , 120 آمپر می باشد که دارای 1 سال گارانتی است و 2 نوع اسید خشک و سیلد اسید دارد.باتری یو پی اس Leoch صادرات خود را به غرب آسیا و کشورهای لیست جهان 3 آغاز کرد.

باتری لئوچ (leoch)

لئوچ یک شرکت بین‌المللی نسبتاً جدید است که تنها یک سال پیش از آغاز قرن بیست و یک کار خود را آغاز کرد. این کمپانی از همان سال 1999 در تحقیق و توسعه، تولید، فروش و بازاریابی دسته‌های گوناگونی از باتری فعالیت داشت.

پس از سال‌ها رشد سرانجام شرکت به مرحله‌ی کنونی رسید و یکی از صادرکنندگان برتر و بزرگ باتری در جمهوری خلق چین شد. لئوچ هشت پایگاه تولید منطقه‌ای واقع در گوانگدونگ، جیانگسو و آنهویی از چین، مالزی ، سریلانکا و هند دارد.

باتری چیست ؟

باتری یا پیل الکتریکی وسیله است که از یک یا چند سلول الکتروشیمیایی تشکیل شده و دارای قطب مثبت (کاتد) و قطب منفی (آند) می باشد.

باتری منبعی از انرژی پتانسیل الکتریکی است که در درون آن با انجام واکنش های شیمیایی , انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود.

معمولا هر باتری از یک یا چند سلول کوچک داخلی تشکیل شده است در باتری ها ممکن است سلول ها برای افزایش جریان با هم موازی شده یا برای افزایش ولتاژ با هم سری شوند. انواع باتری از نظر کاربرد عبارتند از :

  1.  باتری های خورشیدی که شارژ آنها تابع قوانین خاص است.
  2. باتری های مورد استفاده در یو پی اس UPS و لپ تاپ و موبایل که توانایی تامین یک جریان ثابت برای مدت زمان طولانی را دارند.
  3.  باتری های اتومبیل , لیفتراک و موتور سیکلت که می توانند جریان زیادی را در مدت زمان کوتاه جهت استارت تامین کنند.
  4.  باتری های سامانه های حفاظتی , روشنایی , امنیتی و سامانه های کنترل که باید دارای عمر و پایداری بالایی باشند.
  5.  باتری های قلمی و نیم قلمی که برای مصارف عمومی ساخته شده اند (این باتری ها باید ارزان باشند).
  6.  باتری های سکه ای و باتری های پشتیبان که می توانند جریان کمی را برای مدت زمان خیلی طولانی تامین کنند.

ویژگی‌های محصولات باتری لئوچ

محصولات مرتبط با تامین انرژی مانند باتری‌های مخابراتی و یو پی اس‌های تولید شده توسط لئوچ به طور گسترده در شبکه‌های ارتباطی و مراکز داده در همه‌ی سطوح برای تضمین عملکرد نرمال شبکه‌های ارتباطی به طور گسترده استفاده می‌شوند.

در سطح چین، پنج مورد از ده‌ها شرکت برتر ارتباطی از باتری یوپی اس لئوچ استفاده می‌کنند. با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ی لئوچ، طراحی دقیق و فرایندهای تولید مهندسی شده، لئوچ اطمینان حاصل می‌کند که باتری‌هایی مطابق با نیازهای مشتریان از لحاظ عمر مفید، عملکرد باکیفیت و سازگاری بالا به بازار ارائه کند.

باتری‌های اسید سربی

عملکرد عالی، تخلیه با سرعت بالا و قابلیت شارژ سریع از ویژگی‌های باتری‌های یو پی اس سرب اسیدی لئوچ هستند.

باتری‌های GEL

این باتری لئوچ از تکنولوژی و قدرت برتر و مدرن برخوردار است. از طریق آزمایش‌های شبیه‌سازی و تسریع، قدرت این دسته از باتری‌ها به خوبی نشان داده شده است، باتری لئوچ GELهر شاخص کیفیت در سطوح پیشرفته در تمامی کشورها را برآورده کرده است.

باتری لئوچ VRLA-AGM

دارای باتری‌های سرب اسیدی‌ای هستند که با استفاده از جداکننده‌های شیشه‌ای جذب شده (AGM) بهینه شده‌اند. از سال 1995، لئوچ با استفاده از تکنولوژی‌ای که بالغ بر نیم قرن از اختراع آن گذشته بود و ارتقای آن به مدلی بهینه‌تر، پیشرفت سریعی در شهرت خود به وجود آورده است.

لئوچ در حال حاضر قادر به طراحی، ساخت و ارائه‌ی با کیفیت باتری با طول عمر بالای VRLA-AGM از ولتاژ 2 تا 24، و قدرت 0.5AH تا 3500AH است.

لئوچ باتری‌های خود را از ابتدا اختصاصی تولید می‌کند و می‌تواند به درخواست مشتری از ابزار و قالب‌های مخصوص سفارشی استفاده کند. لئوچ در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان باتری اسید سرب در جهان است.

برای نگهداری صحیح و افزایش طول عمر باتری لئوچ چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

  •  انتخاب باتری یو پی اس UPS و یا شارژ مناسب
  •  بازدید دوره ای باطری UPS
  •  استفاده باتری سالم در کنار باتری اسقاط و فرسوده
  •  مراقبت در هنگام جابجایی یو پی اس UPS
  •  مراقبت ازباتری یو پی اس UPS درمقابل فشار
  •  مراقبت از باتری در مقابل گرد و غبار
  •  قراردادن باطری درجعبه و باکس مخصوص باطری

 


شرکت کیان صنعت ایرانیان ارائه دهنده انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس می باشد.

برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره ۰۲۱۷۷۹۴۳۵۷۳ در تهران تماس حاصل فرمایید.

LEOCH Battery

footbg
بالای صفحه