05 آگوست

یو پی اس پکیج دیواری

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

یو پی اس پکیج دیواری

یو پی اس برای پکیج های دیواری خانگی

یو پی اس پکیج دیواری : پکیج ها معمولا وظیفه موتورخانه های بزرگ و همچنین آب گرم کن های کوچک خانگی (بسیار پیشرفته تر از گرم کن های خانگی) را انجام می دهند.

معمولا پکیج ها بصورت به صورت دیواری هستند که در آشپزخانه و یا در تراس نصب می شوند و وظیفه ی آن ها گرم کردن آب و گرامیش واحد مسکونی که توسط رادیاتور از کف و شوفاژ است.

پکیج باعث شده است که هر واحد مسکونی یکی از آن ها را نصب کند و هرواحد دارای استقالا از واحد های دیگر باشد.

در زمان های دور از موتورخانه برای گرم کردن آب و گرمایش استفاده می شده است که هزینه های زیادی هم در نصب، خرابی رو در برداشته است.

پکیج ها در فضای بسیار کمی جا می گیرند و از نظر کارایی و بازدهی بسیار عالی و مقرون به صرفه اند.

تعمیرات تخصصی یک پکیج دیواری به مراتب ارزان تر ،راحتر و سریع تر از موتورخانه های قدیمی است.

 

یو پی اس پکیج دیواری

 

نصب پکیج دیواری

معمولا برای ایمنی بیشتر در حین نصب پکیج دیواری از دودکش های 2 جداره استفاده می کنند تا تهویه و هوای دستگاه از راه بیرون تامین و برطرف شده و آسسیب و خطاراتی را برای استفاده کنندگان نداشته باشد.

 

عملکرد پکیج های دیواری

عملکرد پکیج ها در تابستان و زمستان با هم متفاوت است. به گونه ای که در تابستان اگر نیاز به آب گرم باشد هنگامی شیر آب گرم را باز می کنید به صورت اتوماتیک مشعل شروع به روشن شدن می کند و آّب گرم می شود و بعد از بستن شیر آب، به صورت اتوماتیک پکیج در حالت shut down  یا خاموش می شود.

ولی در زمستان پکیج علاوه بر گرم کردن آب باید رادیاتور (شوفاژ و گرمایش از کف) و همچنین مدارهای گرمایش را نیز گرم بکند.

در زمستان پکیج ها بصورت 24 ساعته کار میکنند و اولویت با گرم کردن آب است. بعد از این که شیر آب گرم بسته شد سنسورهای گرمایش بصورت اتوماتیک درآمده و مدار آب گرم رادیاتور ها را گرم می کنند.

یو پی اس برای پکیج های دیواری و برق اضطراری واحد های آپارتمانی و خانگی

یو پی اس پکیج دیواری : پکیج ها علاوه بر این که از گاز برای گرمایش استفاده می کنند از نیروی برق هم برای تامین انرژی پمپ ها ، سنسورها ، مشعل و تجهیزات برقی خود استفاده می کنند.

به عبارتی بدون نیروی برق پکیج از کار می افتد و پکیج ها برای ادامه فعالیت خود نیاز 100 درصد به نیروی انرژی برق احتیاج دارند.

پکیج ها دارای مزایای بسیاری بوده و از نظر قیمت ، کارایی ، خدمات بسیار عالی هستند.

ولی یکی از شایع ترین ایرادات آن ها این است که در صورت نبود برق از کار می افتد و دچار مشکل شده و عملکردشان ضرب در صفر  می شود.

 

مزایای استفاده از یو پی اس برای پکیج های دیواری

در تابستان که هوای دما بالا است و ضریب استفاده از برق در کشور از میزان استاندارد بالاست برق بصورت مداوم قطع میشود. ممکن است در زمستان هم به دلیل سرد شدن بیش از اندازه هوا و از کار افتادن ترانس های تولید برق مدام با قطعی روبرو شویم.

قطعی برق و حتی نوساناتی که در برق ورودی شهری وجود دارد عملکرد و سلامت دستگاه را خدشه دار کرده و دچار اختلالاتی در تولید آب گرم و گرمایش خواهیم داشت.

برای این که چه در تابستان و چه در زمستان در حین قطعی برق بتوانیم از آب گرم و نیز سیستم گرمایش استفاده کنیم و پکیج را از قطعی و نوسانات برقی دور نگه داریم بهتر است از منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس استفاده کنیم.

یو پی اس های آنلاین بصورت اتوماتیک برق کامپیوتر ، درب اتوماتیک ، آسانسور ، دوربین مدار بسته ، لوازم الکترونیکی خانگی ، پکیج و … در زمان قطعی تامین می کنند و دارای باتری یو پی اس داخلی هستند که انرژی برق به مدت 15 الی 20 دقیقه تامین می کنند.

اگر بخواهیم به مدت زیادی از برق یو پی اس استفاده کنیم باید نسبت به میزان و تایم مورد نیاز از باتری های خارجی استفاده کنیم.

یو پی اس دارای باتری یو پی اس خارجی حتی می توانند تا 2 الی 3 ساعت هم برق مورد نیاز تامین کنند.

در قطع برق ممکن پکیج آسیب ببینند که شما را به دردسر و هزینه برای تعمیر بیاندازد. پس بهتر است برای حفاظت از دستگاه و هم چنین دسترس بودن پکیج از ups  استفاده می کنید.

این را در نظر بگیرید که تعمیر یو پی اس خیلی به صرفه تر از تعمیر پکیج دیواری و تعمیر آب گرم کن یا موتورخانه است.

برای خرید یو پی اس پکیج دیواری می توانید با شماره تلفن های شرکت کیان صنعت ایرانیان تماس حاصل فرمائید و از متخصصین ما رایگان مشاوره بگیرید.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811