جنرال الکترونیک

شرکت یو پی اس GE (جنرال الکتریک)

یو پی اس GE : شرکت بزرگ تولیدات صنعتی جنرال الکتریک بیش از 130 سال پیش توسط مخترع بزرگ،توماس ادیسون بنا نهاده شده است.

معمولا یو پی اس های جنرال الکتریک در تجهیزات مخابراتی، دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی، بانک ها، سرورها و تجهیزات ایمنی . امنیتی حساس و زیرساخت های حمل و نقل استفاده می شود.

به جرات میتوان گفت تکنولوژی GE با تکنولوژی آلمان قابل مقایسه است.این یو پی اس ها در دامنه 1000 تا 40000 ولت آمپر تک فاز تولید می کنند و از نوع یو پی اس های آنلاین می باشند.

یو پی اس جنرال الکتریک

هنگامی که جریان ورودی برق شهری قطع می شود یو پی اس ها شروع به فعالیت می کنند به گونه ای که با شروع فعالیت های یو پی اس، تجهیزات متصله به یو پی اس ها شروع به فعالیت خود می کنند. انرژی ذخیره شده در باتری ها در هنگام وصلی جریان برق جمع می شود و در صورت قطعی برق انرژی باتری به انرژی الکتریسیته تبدیل می شود و پس از آن تجهیزات از آن جایی که باقی مانده اند شروع به فعالیت می کنند.

شما می توانید با مراجعه با سایت معتبر کیان صنعت ایرانیان یو پی اس جنرال الکتریک را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه و خریداری کنید.


شرکت کیان صنعت ایرانیان ارائه دهنده انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری)، استابلایزر و انواع باتری یو پی اس می باشد. برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره 02177943573 در تهران تماس حاصل فرمایید.

footbg
بالای صفحه