26 نوامبر

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟ / یو پی اس دستگاهی است که در حین قطع برق، انرژی لازم را بدون وقفه ی برای تایم مشخص در جهت امنیت و جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه ها تامین می کند.

قطعی برق در سراسر جهان فعالیت کسب و کارهای مختلف را تحت الشعاع قرار می دهد که باعث تخریب و مختل شدن فعالیت ها و خلل در فعالیت کاربرنشان می شود.

 

چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟

  • دیتاسنترها و server rooms
  • تجهیزات پزشکی
  • سیستم های مخابراتی
  • سیستم های صنعتی
  • سیستم های بانکی
  • سیستم های امنیتی
  • مصارف خانگی و اداری
  • پکیج های خورشیدی

 

دیتاسنترها و server rooms

دیتاسنترها به مجموعه ای سرویس دهنده های گفته میشود که وظیفه ذخیره و نگهداری و پشتیبانی از اطلاعات و داده ها را به عهده دارند.

دیتاسنترها باید به صورت 24 ساعته و بدون وقفه کار کنند تا تبادل اطلاعات به راحتی و با کارایی بیشتر صورت بگیرد.

با توجه به حساسیتی که در اتاقهای سرور و دیتاسنتر ها وجود دارد سرورهای کامپیوتری اگر به دلیل قطعی برق و یا نوسانات از کار بافتند ممکن است در فعالیت هزاران کاربر خلل ایجاد شود و حتی اطلاعات پاک گردد.

استفاده از یو پی اس ها در این مکان ها به دلیل حساسیت بالای استفاده از اطلاعات، سرور ها و تجهیزات شبکه لازم و ضروری است.

یو پی اس این امکان را فراهم می کند تا تجهیزات اتاق سرور (دیتاسنتر ها ، هارد ها، زیر ساخت های ارتباطی ، سرویس های تحت شبکه و …) از خطرات ناشی از قطعی برق و نوسانات برق مسون بمانند.

 

 چه کسب و کارهایی از یو پی اس استفاده می کنند؟

تجهیزات پزشکی

سلامت دستگاه های پزشکی یکی از مهم ترین عامل در مراکز درمانی ، بیمارستانی، اتاق های عمل و … است. دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی باید به صورت شبانه روزی بتوانند کار کنند و اگر خللی در کارکرد آن ها رخ دهد بیماران با مشکل و خسارات جبران ناپزیری دست به یقه می شوند.

معمولا بیمارستان ها دارای ژنراتورهای قوی هستند تا در صورت قطعی برق چندین ساعته بتوانند نیروی برق تجهیزات درمانی و پزشکی خود را تامین کنند.

معمولا مصرف کننده ها به یو پی اس وصل هستند مه نسبت به تعداد مصرف کننده مدل و توان یو پی اس متفاوت است. بعد از روشن شدن ژنراتور برق ژنراتور در مدار قرار می گیرد و یو پی اس جای خود را به ژنراتور می دهد.

استفاده از یو پی اس در مراکز درمانی و بهداشتی به شدت ضروری و یکی از قوانین جهانی است.

استفاده از یو پی اس در بیمارستان

سیستم های مخابراتی

سیستم های مخابراتی متشکل از فرستنده ها ، کانال ها ، ترانزیستورها و گیرنده ها هستند که در طول شبانه روز کار میکنند و انتقال پیام و اطلاعات را انجام میدهند.

با توجه به حجم گستردگی استفاده از شبکه های مخابراتی و میزان تعداد کاربران استفاده از ups امری ضروری و مهم است تا در حین قطع برق از آسیب به تجهیزات جلوگیری شود و هم ثانیه وقفه در کارکرد و فعالیت کاربران رخ ندهد.

 

استفاده از یو پی اس در کسب و کار

 

سیستم های صنعتی

از یو پی اس در کارخانجات صنعتی ، مخابرات ، خودرو سازی ، پالایشگاه ، پتروشیمی ، بیمارستان ها و مراکز درمانی ، مناطق حساس و مناطق صنعتی و … نسبت به میزان مصرف کننده و مدت زمان پشتیبانی از ups های مختلف استفاده میشود.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811