ویدیو معرفی یو پی اس apc

کاربرد UPS های برند ای پی سی

امروزه تمامی مراکز پزشکی، دولتی، صنعتی، خصوصی و حتی منازل از سیستم های یوپی اس ای پی سی استفاده می کنند و کمتر شرکت یا مراکزی را فاقد سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه میبینیم. دستگاه هایی که به سیستم های یوپی اس متصل هستند بسیار حساس به نوسانات می باشند.

و معمولا هم تجهیزات گران قیمتی می باشند که در صورت آسیب دیدن، تعمیر و یا خرید مجدد آن دستگاه هزینه هنگفتی دارد. از طرفی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ups که قصد خرید آن را دارید از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

فروش دستگاه یوپی اس برند APC

شرکت APC قدرت اول برق و الکتریک در جهان است که با تولید

  1. یو پی اس
  2. استابلایزر
  3. باتری یو پی اس (UPS)

سیستم های خنک کننده برای دیتاسنترها، رک های هوشمند که مناسب دیتاسنتر ها می باشند، جز بزرگترین صادر کننده در این زمینه است.

ups apc

خرید لوازم جانبی و اکسسوریی

یو پی اس ای پی سی یکی از مطرح ترین برند های دستگاه های تامین برق اضطراری است که همان طور که گفته شد دستگاه های تایید شده توسط این برند بسیار با کیفیت هستند. شما میتوانید همه لوازم دستگاه های خود را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

تمامی دستگاه های موجود دارای ضمانت نامه و اورجینال می باشد و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قطعات و لوازم جانبی موجود می توانید تماس حاصل فرمایید


پیشنهاد میکنیم قبل از اقدام به خرید تعداد دستگاه های مصرف کننده و مکانی که محصول قرار است در آن نصب شود را مشخص و بررسی نمایید، اینگونه همکاران ما می توانند دستگاه متناسب با نیاز شما را معرفی کنند.

استفاده نکردن از دستگاه متناسب با نیاز شما باعث کاهش طول عمر باتری ، عملکرد کند و نادرست یو پی اس می شود، پس پیشنهاد میکنیم بعد از دریافت مشاوره اقدام به خرید نمایید.

شما می توانید جهت مشاوره و خرید محصولات ای پی سی با شماره گیری 02177943573 با ما تماس حاصل فرمایید

شرکت کیان صنعت ایرانیان در زمینه های تخصصی محصولات  ups apc ، سرورهای HP ،تأمین انواع روتر و سوئیچcisco، وفروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم های برق اضطراری بدون وقفه و باتری های سیلد اسید فعالیت می نماید.

 یو پی اس ای پی سی آمریکا ، به عنوان قدرت اول برق و الکترونیک شرکت آمریکایی شناخته شده است، یک تولید کننده برق اضطراری، لوازم جانبی الکترونیک و محصولات مرکز داده است.

یو پی اس ای پی سی

یو پی اس ای پی سی یکی از مشهورترین تولید کنندگان دستگاه های برق اضطراری (یو پی اس) و باتری ، رک های هوشمند برای مراکز داده و همچنین تجهیزات کولینگ برای دیتا سنتر می باشد. این شرکت در ماه سوم سال ۱۹۸۱ توسط سه کارشناس برق و الکترونیک که از دانشگاه ماساچوست فارق التحصیل شده بودند تاسیس شد.

در آن زمان کوشش های این سه نفر بر روی تحقیق و توسعه در برق خورشیدی متحد شد و در طی سال های فعالیت این گروه بودجه دولت و انگیزه ها در عرصه های خورشیدی کم رنگ تر شد.

انواع یو پی اس APC

اسمارت ups این دسته برای مصارف خانگی و مراکز اداری قابل استفاده می باشند. مجهز به باتری داخلی بوده و در برخی از مدل ها قابلیت اتصال باتری خارجی را نیز دارا می باشند.
اسمارت ups آی تی دارای بالا ترین راندمان به صورت آنلاین هستند، که در صنعت ups فعالیت دارند.در ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر به راحتی در دسترس اند. که به صورت ایستاده و به صورت کشویی در رک ها، مورد استفاده قرار می گیرند.
اسمارت ups وی تی دارای توپولوژی ، در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر ، قابلیت اتصال به باتری اکسترنال ، مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور با ساختار داخلی، امکان پذیر است.
 

Symmetra LX

به صورت ماژولار هستند ، دارای توپولوژی در ظرفیت های 4 تا 16 کلو ولت آمپر در فریم های 4 و 6 و 8 و 16. دارای باتری داخلی بوده و این امکان را به شما می دهند تا باتری اکسترنال به آن ها متصل کنید.
 

Symmetra Px

این دسته از ups ها دارای توپولوژی در ظرفیت های 16 کیلو وات. / کیلو ولت آمپر تا 500 کیلو وات ./ کیلو ولت آمپر در فریم های 48 و 160 و 250 / 500 کیلو وات / کیلو ولت آمپر قابل ارائه می باشند.

قیمت یو پی اس ای پی سی (apc)

قیمت یو پی‌ اس یو پی اس ای پی سی برای مشتریان بسیار مهم است .لیست قیمت یو پی اس ای پی سی توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش یو پی اس ای پی سی قیمت گذاری شده است. . برای خرید ابتدا باید برحسب نیاز خود مدل یو پی‌ اس را انتخاب کنند.

و بعد برای خرید آن اقدام کنند. بهترین کار این است با مشاوران متخصص کیان صنعت ایرانیان تماس بگیرید و مشورت کنید تا خریدی ایمن داشته باشید.

گارانتی یو پی اس ای پی سی

کلیه ی یو پی اس ها، استابلایزر و باتری های یو پی اس شرکت کیان صنعت ایرانیان دارای ضمانت نامه و گارانتی اصل می باشد. شما میوانید دستگاه اورجینال APC خود را با ضمانت نامه از ما خریداری فرمایید.

شرکت کیان صنعت ایرانیان نمایندگی رسمی انواع دستگاه های برند APC است و کلیه ی تجهیزات و اکسسوری این برند را میتوانید تهیه فرمایید.

برای موجودی دستگاه و قطعات دستگاه یو پی اس خود میتوانید شماره تلفن 02177943573 با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت کیان صنعت ایرانیان نیز توانایی تامین و عرضه محصولات یوپی اس های APC را دارد

  •  APC smart-UPS
  • APC smart
  • UPS Online
  • APC Symmetra LX

دستگاه ups این امکان را به شما میدهد که اگر برق شهری قطع شود دیگر دستگاه های شما از کار نیفتد و برق مورد نیاز این دستگاه ها توسط انرژی ذخیره شده در باتری های یو پی اس (UPS) ذخیره می شود.

تعمیرات یو پی اس برند APC

اگر دستگاه شما دچار ایراد شده است و برخی از قطعات این دستگاه نیاز به تعمییر دارد، نگران نباشید که مجموعه ی کیان صنعت ایراینان نمایندگی رسمی تعمیر انواع دستگاه های برند یو پی اس ای پی سی می باشد.

دقت داشته باشید که شما میتوانید سایر قطعات دستگاه یو پی اس ای پی سی خود را با ضمانت نامه و کیفیت اورجینال از ما خریداری فرمایید.

محصولات یوپی اس apc آمریکا

کامپیوتر و لوازم جانبی

 

شبکه و سرور

 

مرکز داده و تسهیلات 3 فاز

footbg
بالای صفحه