یو پی اس Riello Aros

یو پی اس Riello Aros

یو پی اس Riello Aros : طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که در 20 طیف از منابع تغذیه اضطراری (UPS) سازماندهی شده اند که بر اساس چندین معماری مختلف تکنولوژیکی پیشرفته است. Riello UPS به لطف دو مرکز تحقیقاتی خود در Legnago (ورونا) و Cormano (میلان)، نمونه‌های برتر در سطح جهانی برای طراحی، توسعه و آزمایش منابع تغذیه اضطراری، می‌تواند دائماً در سبد محصولات خود نوآوری کند و آن را در صدر قرار دهد. از نظر عملکرد، قابلیت اطمینان و رقابت پذیری. علاوه بر این، Riello UPS اغلب در صورت مناقصه ها یا کمیسیون های بزرگ، راه حل های موردی را ارائه می دهد.

این راه حل ها بر اساس مشخصات ارائه شده، نشان دهنده توجه شرکت به نیازهای مشتری است. Riello UPS UPS خود را در ایتالیا طراحی و تولید می کند. بنابراین می‌تواند کنترل مستقیم روی استانداردهای کیفیت و قابلیت اطمینان را حفظ کند، کل فرآیند تولید، فروش و خدمات پس از فروش را از نزدیک دنبال کند و روند بهبود مستمر، نظارت بر نظرات مشتریان و استفاده از آن‌ها را برای انجام تنظیمات سریع برای بهینه‌سازی ویژگی‌ها در صورت لزوم فراهم کند.

توسط بازار این روند بهبود مستمر و همچنین تأثیر و منفعت مستقیم بر فروش و خدمات پس از فروش، به تثبیت بیشتر تصویر Riello UPS به عنوان یک شرکت قابل اعتماد، پویا و کیفیت گرا کمک می کند. با این حال، به اینجا ختم نمی شود:

نتایج محکمی که توسط Riello UPS در توسعه راه حل های UPS مجهز به فناوری های کاملاً نوآورانه و پیشرفته مانند PowerBox، SuperCaps UPS و Smart Grid Ready UPS، یعنی آماده برای توزیع هوشمند برق به دست آمده است. شبکه هایی که آینده تامین انرژی را نشان می دهند، بهترین نشان می دهند که نوآوری و کیفیت واقعا راز موفقیت Riello UPS هستند.

footbg
بالای صفحه