سوئیچ انتقال یک برق است تعویض که بار بین دو منبع را جابجا می کند. برخی از سوئیچ های انتقال دستی هستند ، به این معنی که یک اپراتور با پرتاب یک سوئیچ ، انتقال را تحت تأثیر قرار می دهد ، در حالی که برخی دیگر هنگامی که احساس می کنند یکی از منابع از دست رفته یا به قدرت رسیده است ، خودکار هستند و باعث تحریک می شوند.

عملکرد سوئیچ انتقال

علاوه بر انتقال بار به ژنراتور پشتیبان ، یک ATS همچنین می تواند بر اساس ولتاژ کنترل شده بر روی منبع اصلی ، دستور شروع به ژنراتور پشتیبان را صادر کند. هنگامی که ژنراتور روشن است و برق موقت را تأمین می کند ، سوئیچ انتقال ژنراتور پشتیبان را از برنامه برق جدا می کند. قابلیت کنترل سوئیچ انتقال ممکن است فقط دستی یا ترکیبی از اتوماتیک و دستی باشد. حالت انتقال سوئیچ (زیر را ببینید) یک سوئیچ انتقال ممکن است Open Transition (OT) (نوع معمول) یا Closed Transition (CT) باشد.

به عنوان مثال ، در خانه ای که به یک ژنراتور پشتیبان و ATS مجهز است ، در صورت قطع شدن برق ، ATS به ژنراتور پشتیبان می گوید که شروع به کار کند. هنگامی که ATS مشاهده کرد که ژنراتور آماده تأمین انرژی الکتریکی است ، ATS اتصال خانه به برق را قطع کرده و ژنراتور را به صفحه اصلی برق خانه متصل می کند. ژنراتور برق را برای بار الکتریکی خانه تأمین می کند ، اما به خطوط برق متصل نیست. لازم است ژنراتور را از سیستم توزیع جدا کنید تا ژنراتور را از اضافه بار در خانه و برای ایمنی محافظت کنید ، زیرا کارگران خدمات انتظار دارند خطوط از بین بروند.

هنگامی که برق برای حداقل زمان برگشت می یابد ، سوئیچ انتقال خانه را به برق منتقل می کند و پس از یک مقدار مشخص دیگر از زمان “خنک شدن” بدون بار بر روی ژنراتور ، به ژنراتور خاموش می شود.

footbg
بالای صفحه