خط سراسری ( 20 خط ) : 91002765-021 خدمات ( خط یک ) : 77943790-021 خدمات ( خط دو ) : 77943573-021 فروش ( خط یک ) : 77973810-021 فروش ( خط دو ) : 77973811-021

درباره شرکت یو پی اس مگا مداوم

شرکت یو پی اس مگا مداوم نماینده انحصاری شرکت فرانسوی Inform-Legrand در ایران، در زمینه تأمین تجهیزات برق سالم (منابع تغذیه بدون وقفه ( یو پی اس )از توان ۴۰۰VA تا ۴۰۰KVA)، استابلایزر ولتاژ، شارژر، باتری و… فعالیت می‌نماید. شرکت مگامداوم همواره در راستای مشتری مداری متعهد به ارائه خدمات زیر بوده است:

  • تولیدات با کیفیت مطلوب در سطح استانداردهای جهانی
  • طراحی و ارائه محصولات بر اساس خواسته و نیاز مشتری
  • پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش در تمام نقاط کشور

فروش يو پي اس مگا مداوم

یو پي اس مگا مداوم مجهز به بالاترین تکنولوژی روز دنیا است و هر سازمانی با خرید یو پی اس مگا مداوم می تواند از کیفیت و خدمات پس از فروش آن مطمئن بوده و آگاه باشد که يو پی اس مگا مداوم بهترین و مطمئن‌ترین نوع حفاظت را در برابر مشکلات برق برای سازمان آنها ارائه خواهد نمود.

یو پی اس مگا مداوم یکی از انواع برندهای UPS است که توسط بسیاری از مراکز درمانی چون بیمارستان ها، مراکز اداری، تحقیقاتی و … خریداری شده و وقتی این دستگاه از دست دادن منبع تغذیه را از منبع اصلی احساس می کند شروع به کار می کند.

در این شرایط اگر کاربر نهایی هنگامی که یو پی اس از قطع برق اطلاع می دهد همچنان با رایانه خود کار می کند، زمان دارد تا هرگونه داده ای را که تحقیقات روی آن انجام می گیرد را ذخیره کند و قبل از اتمام منبع تغذیه ثانویه (باتری) از سیستم خارج شود.

مگا مداوم

سه کاربرد اساسی یو پی اس مگامداوم

با جلوگیری از جریان بیش از حد و افزایش ولتاژ از صدمه به سخت افزار ها جلوگیری می کند. بسیاری از مدل های UPS همچنین قدرت ورودی را به طور مداوم تنظیم می کنند.

بدون وجود یو پی اس، داده های ذخیره شده در دستگاه هایی که در معرض خاموش شدن ناگهانی قرار دارند ممکن است از بین بروند. در صورتیکه يو پي اس مگا مداوم اجازه خاموش شدن کنترل شده سیستم را با حفظ اطلاعات موجود در آن می دهد.

در نهایت اینکه اگر به فکر راهی هستید که بتوانید به صورت متناوب و البته بدون قطع شدگی برق شهری را در اختیار دستگاه هایی که متکی به برق هستند قرار دهید، بهترین گزینه مراجعه به یکی از مراکز فروش UPS مگا مداوم از جمله گروه کیان صنعت ایرانیان و خرید يو پي اس مگا مداوم است

تا بدین طریق با استفاده از این دستگاه علاوه بر ارائه مستقیم برق، بخشی از آن را نیز برای مواقع ضروری و قطع ناگهانی برق ذخیره نموده و در صورت لزوم آن را توزیع نماید..

تعمیرات یو پی اس مگا مداوم

دستگاه یو پی اس در صورت خراب شدن هر کدام از بخش های خود، نیازمند بررسی و تعمیر تخصصی توسط متخصصان می باشد. در این بین مصرف کنندگان معمولی دارای تخصص لازم برای تعمیر این دستگاه نمی باشند و و احتمال دارد تا با بی احتیاطی خود سبب صدمه بیشتر به دستگاه و حتی خودشان شوند؛ برای همین پیشنهاد میشود دستگاه یوپی اس خود را به افراد متخصص که تجربه کافی را در این حوزه دارند بسپارید.

footbg