یو پی اس مکلسان سری ONLINE UPS

یو پی اس مکلسان : مرسوم ترین تکنولوژی در این سری یو پی اس های Double Conversion می باشد این سری بصورتی طراحی شده است که برق متناوب شبکه شهری که ممکن است دارای اشکالات واختلالهای زیادی باشد را توسط رکتیفایر یا یکسوساز، از حالت AC بصورت DC تبدیل میکند وسپس توسط قسمتی از این دستگاه به نام اینورتر دوباره این برق DC را به AC تبدیل می كند ، به این عمل تبدیل دوگانه گفته میشود که با انجام این عمل برق تولید شده توسط دستگاه عاری از هرگونه اشکال وبا دامنه ثابت 220 یا 230 ولت میباشد .

با این عملکرد در حقیقت هچگونه اغتشاش موجود در شبکه شهری به سمت بار منتقل نمی گردد.      یو پی اس مکلسان

هنگام قطع برق توسط اینورتر برق مصرفی از باتریها تامین مشود. و مدت زمان سوییچ در این سری دستگاهها صفر ثانیه میباشد.

کاربرد این دستگاه ها در مکانهایی است که اختلال برق شبکه سراسری بیش از حد کنترل، جهت فیلتر نمودن ویا زمان سوییچ برای بار مصرفی حساسیت ایجاد مینماید و در کل برای مصرف کننده های حساستر از این مدل استفاده میشود .

یو پی اس  Makelsan

یو پی اس  Makelsan  یکی از تولید کنندگان یو پی اس در اروپا است که تولید یو پی اس های Modular از 650va تا 6.4MVA در کارنامه خود دارد.

یو پی اس مکلسان با هدف طراحی سیستم های قدرت الکتریکی در سال 1976 تاسیس شد؛ امروزه این شرکت یکی از تولید کنندگان یو پی اس با تکنولوژی بالا و با کیفیت قدرت بالا است.

دفتر مرکزی شرکت یو پی اس مکلسان در استانبول واقع است و دفاتر فروش مستقیم در انگلستان ، امارات متحده عربی ، برزیل و سنگاپور در حال ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان خود هستند

footbg
بالای صفحه