خط سراسری ( 20 خط ) : 91002765-021 خدمات ( خط یک ) : 77943790-021 خدمات ( خط دو ) : 77943573-021 فروش ( خط یک ) : 77973810-021 فروش ( خط دو ) : 77973811-021

یو پی اس جی تک

یو پی اس جی تک

شرکت یو پی اس جی تک یک شرکت تولید کننده برق اضطراری است که در سال 2004 توسط دو مدیر، که پیش از این نمایندگان کارخانه یو پی اس در سراسر جهان شناخته شده بود، تاسیس شد.

توسعه تکنولوژیکی پیوسته کامپیوترها و ارتباطات از راه دور، اطمینان و کارایی بالا را به ویژه در محیط زیست به عنوان مرکز داده، اتاق سرور، پایگاه داده، بانک ها، بیمارستان ها و کنترل های صنعتی اعمال می کند، جایی که تداوم الکتریکی کیفیت خدمات را تضمین می کند. شرکت G-Tec توسط تیم فروش و فنی با تجربه بیست ساله در UPS و در توزیع منبع تغذیه تشکیل شده است.

G-Tec علاوه بر اینکه تولید کننده یو پی اس است، پشتیبانی فنی بالا در پیش فروش و پس از فروش را برای همه توزیع کنندگان و مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد و کیفیت نسبتا بالایی نسبت به قیمت تضمین شده دارد.

انواع محصولات یو پی اس جی تک

  • تثبیت کننده های ولتاژ
  • سیستم های یو پی اس کوچک با یا بدون تهویه هوا
  • سیستم های انرژی برای ارتباط از راه دور
  • مبدل های خورشیدی
  • سیستم های خودکار تصحیح فاکتور انرژی
  • سیستم های منبع تغذیه بی‌وقفه از ۶۰۰ تا ۸۰۰kVA تک فاز و سه فاز

درباره شرکت G-TEC

یکی از شرکت های تولید کننده یو پی اس که در کشور ایتالیا و سنگاپور فعالیت می کند شرکت یو پی اس جی تک نام دارد که در سال 2004 به وسیله دو نفر بنیان گذاری شد و به خوبی در زمینه تولید یو پی اس پیشرفت کرد.

جی تک با تکیه بر تیم فنی قدرتمند خوب و با داشتن 17 سال سابقه در زمینه تولید یو پی اس و منابع تغذیه به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده یو پی اس با کیفیت تبدیل شد.

همچنین شرکت ups G-Tec دارای تیم بسیار قدرتمند پشتیبانی فنی در سرتاسر دنیا است که به ارائه خدمات پس از فروش و پیش از فروش می پردازند همچنین تیم فنی این شرکت قادر به ایجاد پایگاه داده از مرحله طراحی تا نصب و نگهداری برای مشتریان است.

خرید یو پی اس جی تک

سیستم های یو پی اس را باید از مراکز و نمایندگی های معتبر تهیه کرد . شرکت کیان صنعت ایرانیان وارد کننده و تامین کننده یوپی اس های G-Tec در توان های مختلف می باشد . در مبحث تعمیر نیز شرکت ما کمک متخصصین و تکنسین های ماهر می تواند تعمیر ، سرویس و نگهداری یو پی اس ها را بر عهده بگیرد .

نکته دیگر در خرید یو پی اس ، باتری های آن است . توان باتری های یو پی اس باید متناسب با نیازی که دارید باشد . در غیر این صورت باتری پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود . البته باید در نظر داشت که شرایط محیطی در کارایی سیستم یو پی اس و باتری های آن نیز تاثیر زیادی دارد ، مانند : دما ، میزان رطوبت و …

برای اینکه طول عمر یو پی اس و باتری های آن کم نشود و کارکرد درستی داشته باشد و سالم باقی بماند ، باید شرایط محیطی را در نظر داشته باشید .

footbg