یو پی اس برای درب های پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ برای آسانی عبور و مرور استفاده میشود، چون بدون نیاز به کشیدن درب بصورت دستی و بدون هیچ زحمتی می توانید خارج یا واردشوید. در صورت قطع منبع برق اصلی، در عملکرد این درب ها اختلال ایجاد می شود، درست است که در اینصورت می توان به صورت دستی اقدام به گشودن درب نمود منتها در نظر بگیرید که وزن بالای این درب ها خود مساله ی مهمی است.

حال اگر اشخاص ناتوان جسمی یا سالمندان با این مساله روبروشوند چه کنند در رابطه با درب های کرکره ای ، انواع پیشرفته این درب بازکن ها که با ۲۴ ولت کار میکنند دارای باتری پشتیبان هستند که این اجازه را به کاربران می دهد تا در هنگام قطع برق اصلی با دفعات محدودی بتوانند درب را همچنان باز و بسته کنند. این نوع از در بازکن ها جدید هستند.

برای درب بازکن های قدیمی ، برای اینکه هنگام قطعی منبع اصلی، تغذیه درب های پارکینگ همچنان امکان پذیر باشد و با درب بسته مواجه نشویم باید از یو پی اس (UPS) برای درب پارکینگ استفاده کنیم. در صورتی که موتور درب پارکینگ با ورودی 220 ولت کار کند باتری ها از گزینه های پیشنهادی به عنوان منبع پشتیبان حذف می گردند.

یو پی اس مناسب برای درب پارکینگ

با توجه به ابعاد درب ها توان مورد نظر آن ها انتخاب می شود. ما یو پی اس ۱۲۰۰ولت آمپر با یک باطری خارجی که امکان دو بار باز و بسته شدن درب در زمان قطعی برق اصلی را فراهم می کند برای درب های 4*3 پیشنهاد میکنیم. برای درب های با موتور قوی تر و ابعاد بزرگتر مثل 7*4 یو پی اس (UPS) ۲۴۰۰ ولت آمپر با دو عدد باتری خارجی جوابگوی نیاز خواهد بود.

خروجی این یو پی اس ها شبه سینوسی است. این یو پی اس ها با قابلیت بهینه کردن کارایی باتری – ABM – عمر مفید باتری ها را افزایش می دهد و به دلیل شارژر قدرتمند ۲۰ آمپری امکان استفاده از هر باتری را در اختیار ما قرار می دهد.این یو پی اس (UPS) همچنین به دلیل شکل ظاهری آن ها به راحتی به صورت افقی نصب می گردند.

یو پی اس مناسب برای درب پارکینگ

اما بعضا درب بازکن ها مثل جک ها برای عملکرد خود نیاز به موج سینوسی کامل، دارند. توان مصرفی موتور درب های پارکینگ حدودا ۲۵۰ تا ۳۵۰ وات است. لاین اینتراکتیو سری سینوس لاین با خروجی کاملا سینوسی، توان مورد نظر را برای پشتیبانی، فراهم میکند.

همچنین با تثبیت ولتاژ از موتور درب بازکن در برابر نوسانات ولتاژ محافظت می کند. حتما میدانید که قیمت جایگزینی یو پی اس (UPS) پایین تر از جایگزینی درب بازکن هاست، بنابراین اگر با نوسانات شدید ولتاژ روبرو شویم یو پی اس (UPS) بخوبی از درب باز کن محافظت ولتاژی می نماید.

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .