بخش خدمات پس از فروش شرکت یو پی اس کیان صنعت ( فای نت ) به عنوان یکی از بازوهای قدرتمند شرکت نقش بسیارمهم و کلیدی در برآورده نمودن خواسته های مشتریان در زمینه خدمات، نصب و تهیه دستگاههای یو پی اس فروخته شده به مشتریان را دارد. که در نهایت فعالیت های این بخش تاثیر مستقیم در نام آور شدن شرکت داشته و خواهد داشت. یکی از اهداف مهم خدمات پس از فروش شرکت یو پی اس فای نت کم کردن زمان سرویس دهی به مشتریان در راستای بالا بردن رضایت آنها می باشد و به منظور دستیابی به این هدف بزرگ راهکارهای مختلفی ترسیم و انجام گردیده است.
همچنین شرکت مهندسی یو پی اس فای نت با بهرهگیری از کادر مجرب و متخصص فنی در واحد خدمات پس از فروش خود، سعی در ارائه بهترین خدمات پشتیبانی دارد؛ در کنار این موضوع با راهاندازی سیستم آنلاین درصدد پاسخگویی سریع و دقیق در صورت بروز مشکلات فنی برای مشتریان خود میباشد. شرکت به دلیل حساسبودن مسائل مربوط به خدمات پس از فروش، مسائل مشتریان خود را در تهران حداکثر ظرف مدت 24 ساعت و در شهرستانها حداکثر 48 ساعت پس از زمان اعلام مشکل توسط مشتری برطرف مینماید. واحد خدمات پس از فروش یو پی اس فای نت با همکاری واحد بازرگانی شرکت در زمینه تأمین بردها و قطعات یدکی سعی نموده تا تعمیرات بسیاری از دستگاههای شرکت مهندسی فای نت را در محل مشتری انجام دهد.
به دلیل اهمیت کارکرد مداوم سرورهاو تجهیزات مصرفکننده، واحد خدمات پس از فروش شرکت مهندسی یو پی اس فای نت با انعقاد قراردادهای سرویس و خدمات دورهای، دستگاههای مشتریان خود را به صورت متناوب در محل استقرار مورد بازدید و سرویس قرار میدهد. سرویس دورهای امکان تشخیص خرابی جزئی پیش از آن که عملکرد کل سیستم مختل شود را داده و انجام آخرین اصلاحات موردنیاز سختافزاری و نرمافزاری به منظور بهینهسازی عملکرد دستگاه یو پی اس را ممکن میسازد. در طول دوره قرارداد سرویس و نگهداری و با توجه به موارد توافقی در صورت طولانیشدن زمان تعمیر، با جایگزینی دستگاه امانی مشابه از ایجاد وقفه در عملکرد تجهیزات مصرف کننده مشتری جلوگیری میگردد.