19 آوریل

نمایندگی یوپی اس در تهران

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

یو پی اس مخفف چیست؟

یو پی اس مخفف شده عبارت انگلیسیuuninterruptible power supply  بوده  و فارسی آن منبع تغذیه بدون وقفه می باشد.

این وسیله برق مورد احتیاج برای بکارگیری دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، دستگاههای پزشکی و تجهیزات امنیتی حساس و… را خودپا از اینکه برق شهری وجود داشته باشد یا نه برای مدت زمان کوتاه و معلومی فراهم می‌کند.

یو پی اس مخفف چیست ؟

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) می تواند از یک باطری 12ولتی تا یک پک باتری بسیار بزرگ و پرهزینه را شامل شود.

یو پی اس بین منبع تغذیه مانند پریز دیواری و دستگاهی مانند رایانه قرار دارد تا از ویژگی های نامطلوبی که ممکن است در منبع تغذیه مانند قطع ، افت ، موج و هارمونیک بد از منبع ایجاد شود جلوگیری کند تا از تأثیر منفی آن جلوگیری کند.

انواع مختلفی از UPS ها

آفلاین ، لاین اینتراکتیو

Ups  در حالت آماده به کار یک پشتیبان باتری برای پر کردن خلا off از دست دادن برق است ، در حالی که پک باتری را با منبع تغذیه توسط یک ترانسفورماتور پشتیبان می دهد ، جایی که ترانسفورماتور از منبع تغذیه به برق ورودی به عنوان بافر عمل می کند .

UPS تعاملی خط فقط از یک مبدل اینورتر استفاده می کند ، با منبع تغذیه پک باتری شارژ می شود و با از دست دادن ورودی برق ، مبدل اینورتر با یک زمان سوئیچینگ بسیار سریعتر از طریق باتری پشتیبان گیری می کند.

یو پی اس آنلاین

مطابق استاندارد اروپایی EN 62040 ، سیستم UPS با توجه به تحویل نیرو به بار بحرانی که عمدتا از شبکه یا اینورترها در حالت عادی کار می کنند. سیستم UPS آنلاین معمولاً محبوب و دارای پیکربندی گسترده ای برای بار حساس است ، زیرا ویژگی بسیار خوبی در ایمنی در برابر تغییر فرکانس شبکه ، بی نظمی ولتاژ و سایر مسائل مربوط به برق ایجاد می کند.

نمایندگی یوپی اس در تهران ارائه دهنده تمامی خدمات به شما میباشد.

 

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811