03 آوریل

یو پی اس پایا سیستم

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

یو پی اس پایا سیستم

شرکت یو پی اس پایا سیستم فعالیت خود را با استفاده از نیروی متخصص داخلی در زمینه تولید و ارائه تجهیزات و لوازم برقی و کنترلی و تجهیزات ذخیره در سال 1375 آغاز کرد.

بعد از گذشت 10 سال تولید مداوم و پشتیبانی طی این همه سال محصولات و تجهیزات تولیدی توسط  یو پی اس پایا سیستم به بازار عرضه شد و همچنین بسیاری از پروژه در زمینه برق و کنترل و تجهیزات توسط این شرکت انچام شد.

یو پی اس پایا سیستم

طی این 25 سالی که  یو پی اس پایا سیستم آغاز به فعالیت کرده با افزایش نیروی متخصص داخلی و همچنین کارخانه های خود تعداد محصولات این شرکت به 70 نوع می رسد که از این محصولات به باتری یو پی اس، یو پی اس،استابلایزر،رک های شبکه های رایانه ای،رک های سیستم های مخابراتی،کیس های صنعتی و ساب رک اشاره نمود.

شرکت یو پی اس پایا سیستم در سال 1378 موفق به ارسال محموله خود به کشور انگلیس شد و محصولات تولیدی خود را در نمایشگاه و در مقابل شرکت های صنعتی اروپا و امریکا ارائه کرد و با استقبال ازطرف شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه شد.

این شرکت پروژه های عظیم را به اجرا گذاشته که می توان سازمان خدمات انفورماتیک ،نهاد ریاست جمهوری،انرژی اتمی،شرکت نفت و…. اشاره کرد.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811