04 جولای

تعمیر باتری یو پی اس سرب اسید

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

تعمیر باتری یو پی اس سرب اسید

تعمیر باتری یو پی اس : باتری هایی که در یو پی اس استفاده می شوند و وظیفه ای آنها ذخیره برق باری تامین انرژی است باتری هایی از نوع سرب اسید هستند. البته از موارد مختلف دیگر هم اسفاده می کنند که در این مقاله به باطری های سرب اسید اشاره شده است.

 

همچنین بخوانیدافزایش عمر باتری یو پی اس

 

باتری های یوپی اس سرب اسید در برابر ریزش بسایر عالی و مقاوم هستند. در این نوع باتری های یو پی اس (سرب اسید) از نوعی ژل به نام الکترولیت استفاده می کنند.

معمولا باتری های سرب اسید در برابر حرارت و گرمای بیش از حد و تخلیه و همچنین ذخیره سازی بیش از اندازه معین ضعیف بوده و دچار خرابی و سولفاتاسیون می شوند.

 

تعمیر باتری یو پی اس

 

خرابی های باتری های یو پی اس سرب اسید

معمولا در هنگام مصرف و استفاده این باتری ها، یو پی اس به شدت گرم شده و باعث میشود که الکترولیت از محیط اطراف یو پی اس سرازیر شود. تولید بیش از اندازه الکترولیت باعث می شود که خمیر داخلی باطری خشک شود.

برای این که خمیر داخلی خشک نشود باید کلاهک های خارجی باتری ها را باز کنید و درون آن آب مقطر به صورت جزئی بریزید.

باید مقدار آب مقطری می ریزید به اندازه ای باشد که وقتی باتری به این طرف و آن طرف بر میگردد، آب از آن سرریز نشود.

برای این کار بهتر است از شرکت هایی که خدمات تعمیر یو پی اس و خرید و فروش باتری یو پی اس را انجام میدهند مشاوره و در صورت نیاز از آن ها خدمات بگیرید. این کار تخصصی بوده و نیاز به دانش فنی دارد.

 

همچنین بخوانیدنکاتی در رابطه با شناخت بیشتر باتری یو پی اس

 

معمولا قبل از اجراء کردن کارهایی که در پاراگراف بالا اشاره شد باید چک کنید که باتری یو پی اس سرب اسید دارای تورم ، ترک خوردگی نباشد.

و در غیر اینصورت اصلاً آن را باز نکرده و داخلش آب نریزید. زیرا در این حالت باتری خراب شده و باید باتری یو پی اس تعویض گردد.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811