04 مارس

دفترچه راهنمای یو پی اس | نصب و راه اندازی

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

دفترچه راهنمای یو پی اس

دفترچه راهنمای یو پی اس :  به همراه یو پی اس یک دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی و توصیه های که در هنگام نصب استفاده جهت ایمنی باید رعایت شود قرار دارد.

این دفترچه راهنما به صورت جداگانه با کاتالوگ محصول دستگاه مورد نظر است و معمولا بین 5 الی 8 صفحه می باشد.

در صورتی که محصول خارجی باشد همراه آن یک بسته از ترجمه های مختلف قرار می دهند تا مصرف کننده بتواند از آن استفاده کند.

دفترچه راهنمای یو پی اس

نقشه های موجود در دفترچه راهنمای یو پی اس

نقشه بیرونی یو پی اس

دفترچه راهنمای یو پی اس شامل 2 نقشه بیرونی ups است شامل طرح و نمای یا شکل ظاهری دستگاه است که از هر جهت تصاویری را از دستگاه در آن گنجانیده اند (به صورت 360 درجه) و همه قسمت های آن را با تصویر توضیح داده اند.

این قسمت ها شامل

  • دکمه های پاور (روشن ، خاموش)
  • دکمه های منترلی
  • مانیتور یا نمایشگر دستگاه ups
  • پورت های اتصال

نقشه نصب و راه اندازی ups

نقشه دیگر، نقشه نصب است که شامل کابل کشی دستگاه میشود که نحوه اتصال دستگاه ها به ups و نحوه راه اندازی سیستم یو پی اس را توضیح می دهد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

راه اندازی سیستم یوپی اس در مکان های کوچک ( خانگی – شرکتی – ادارات کوچک) کار بسیار راحتی است و با توجه به همین دفترچه راهنما میتوان آن را نصب کرد.

ولی تعویض باتری یو پی اس کار آسانی نیست و باید خود شما یا فردی که آن را تعویض می کند متخصص باشد چرا که ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را رقم آورد.

برای نصب دستگاه های با توان بالا جهت استفاده در بیمارستان، ادارات، مراکز صنعتی، مراکز حساس، پتروشیمی، گاز و … باید تیم متخصص این کار را به عهده بگیرند در غیر این صورت نصب و راه اندازی در این مکان ها غیر ممکن بوده و بسیار خطرناک است.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811