17 نوامبر

احتیاط ها و موارد ایمنی ضروری در کار با یو پی اس

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

احتیاط های ضروری در کار با یو پی اس که باید انجام دهیم

یو پی اس دستگاهی است قابل انعطاف پذیر ، ولی بارهایی وجود دارند که خاص هستند و آن بارها را به صورت متداول نباید یه دستگاه یو پی اس connect کرد. در ذیل به تعدادی از بارهایی اشاره میشود که خاص هستند :

  1. Fluorescent lamps یا Gas lamps
    2. Engines و Compressors
  2. Air-conditioner یا دستگاه تهویه هوا
    4. Laser Printersدستگاه هایی که در صنایع و کارخانه ها کار میکنند وقتی start میخورند یا به شدت از صبح تا شب و از شب تا صبح کار میکنند برق زیادی را توسط پاور یا منابع برقی و تغذیه خود استفاده میکنند که این جریان برق زیاد را یو پی اس ها به حالت اضافه بار الکتریکی از صافی خود عبور میدهند که باعث کاهش این بار ها و ورودشان به دستگاه ها میشود و از آسیبهای وارده به دستگاه های الکتریکی و صنعتی حساس جلوگیری میکنند.

اگر بخواهیم که دستگاه های الکتریکی ، Engines(موتورها) ، Compressors(کمپرسورها) ، Laser Printer(پرینترهای لیزری) از بارهایی که با جریان لحظه ای زیاد وارد میشوند حفاظت کنیم باید از یو پی اس های قوی تر و بزرگ تر که دارای امکانات و configهای بالاتری برخوردارند استفده کنیم.

نکته خیلی مهم و ضروری این است که هیچ وقت از محافظ برق مانند محافظ تلویزیون یا رایانه و یا فریزر در قسمت خروج برق از یو پی اس استفاده نکنید و از سه راه های معمولی استفاده کنید. وقتی از هر دو در دستگاه های برقی استفاده کنید به دستگاه های الکترونیکی شما آسیب رسانده و باعث از کار افتادن و نیم سوز شده تجهیزات الکترونیکی داخلی دستگاه میشود.

احتیاط ها و موارد ایمنی ضروری در کار با یو پی اس

موارد ایمنی که باید در کار با یو پی اس رعایت کنیم

1.حمل و نقل دستگاه یو پی اس باید به طوری باشد که به دستگاه ضربه ای وارد نشود و به مکان نصب سالم برسد.

  1. باید مکانی مناسب را برای نصب یو پی اس استفاده کنیم که توانایی تحمل وزن دستگاه یو پی اس و فضای کافی برای یو پی اس را داشته باشد. که این کار باعث طول عمر دستگاه یو پی اس و باتری آن میشود و دستگاه یو پی اس از آسیب های احتمالی مصون میماند.

3.مکان نصب یو پی اس باید دارای شرایط محیطی باشد که این شرایط : بدون حرارت و بدون رطوبت و بدون نویزهای صوتی در محل نصب یو پی اس مکان باشد.تا از آسیب های موجود در امان بماند.

  1. نوع اتصالات یو پی اس و همچنین کابلهایی که در نصب آن استفاده میشود و فیوزهای حفاظتی باید استاندارد باشد و با دستگاه یو پی اس مطابقت داشته باشد که از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است.

5.در هنگام نصب یو پی اس و بارها باید فاز و نول مستقیما به یو پی اس و تابلوی آن connect  شود و با برق شهری در حین نصب تماسی نداشته باشد.

  1. بهتر است برای رفع نویزهای صوتی و نویزهای الکتریکی از سیم ارت(به زمین اتصال میشود و نویزهای موجود را به زمین انتقال میدهد) استفاده شود.
  2. قبل از راه اندازی همه ی موارد بالا را دوباره چک کنید و مطمئن شوید بدون خظا و اشکال است.

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811