باتری های یو پی اس

باتری یو پی اس به وسیله ای می گوییم که برای جمع نمودن برق و همچنین نگهداری از آن استفاده می شود که این امکان وجود دارد تا در شکل ها ، حجم ها و ولتاژ و ظرفیت های متفاوتی وجود داشته باشد .

باتری های یو پی اس

زمانی که در یک حلال که امکان عبور الکتریسیته در آن وجود دارد 2 نوع ماده مانند دوفلز غیر همنام وجود داشته باشند ، بین این دو صفحه پتانسیلی الکتریکی ساخته می گردد که بسته به موادی که مورد استفاده قرار گرفته اند اندازه پتانسیل الکتریکی تعیین می گردد . باتری های یو پی اس

باید بدانید که باطری ها در نمونه های متفاوتی تولید می گردند که هر کدام از این نوع باطری ها مزیت ها و ویژگی های خاصی را داشته اند .

باتری های یو پی اس

در ادامه به برخی از باتری یو پی اس اشاره شده است  :

  • نیکل کادمیوم
  • لیتیم و آلکالاین
  • باتریهای سرب اسیدی
  • و…

به عنوان یک نکته می توانیم بگوییم که باطری یو پی اس ها از تعدادی سلول های که به هم متصل شده اند تشکیل شده اند که هر کدام دارای ولتاژ و ظرفیت اندازه به خصوصی می باشند و بیشتر با افزایش میزان صفحات ظرفیت باتری یو پی اس هم بالا می روند .

 

نکته:

اگر میخواهید ظرفیت باتری را بدست بیاورید باید آنها را با یکدیگر موازی کنید و اگر میخواهید ولتاژ را بیابید باید با هم سری نمایید .

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .