01 دسامبر

بیشترین بهره وری از ژنراتور با یو پی اس مناسب

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

برای دهه ها ، صاحبان مشاغل کوچک و خانگی در مناطق روستایی در هنگام قطع برق ناشی از طوفان یا گرمای زیاد از ژنراتورها به عنوان منبع تغذیه پشتیبان استفاده کرده اند. از آنجا که طوفان و وزش بادهای ناگهانی در مناطق مسکونی خطرناک است ، ژنراتورها برای صاحب خانه ها و مشاغل خانگی نیز محبوب شده اند.

در حال حاضر ، بسیاری از شرکت ها ، که از سرورهای سازمانی ، تجهیزات آزمایشگاهی یا سایر وسایل الکترونیکی حساس استفاده می کنند ، برای محافظت از خود در برابر قطع برق ، از ژنراتورهایی با دسترسی بالا بکارگیری می کنند . سیستم یو پی اس بدلیل داشتن لایه های مضاعف برای تولید جربان برقی در ژنراتور ها بسیار کاربردی خواهند بود . این تنظیمات برای سیستم UPS طراحی شده است تا زمانی که ژنراتور قادر به استفاده از منبع تغذیه نباشد ، برق را تأمین کند. هیچ یک از دستگاه های متصل به سیستم UPS اثر قطع برق را احساس نمی کنند زیرا سیستم یو پی اس تبدیل دو زمانه انتقال صفر بین اتلاف انرژی برق به باتری تا برق ژنراتور را ایجاد می کند.

یو پی اس و ژنراتور برق

اگر می خواهید از یک ژنراتور در مشاغل خود برای تأمین انرژی تجهیزات الکترونیکی در داخل و خارج از اتاق سرور استفاده کنید ، یک سیستم UPS با دو تبدیل خیال شما را راحت می کند زیرا می توانید به یو پی اس اعتماد کنید تا انتقال فوری برق را فراهم کند. اگر ژنراتور فوراً شروع به کار نکند ، شما همچنان جریان برق پایداری برای تمام موارد متصل به سیستم UPS خواهید داشت.

این یک راه حل عالی است! با این حال ، برای اینکه این فرآیند به صورت یکپارچه کار کند ، خرید یو پی اس مناسب برای دستیابی به این مهم ، امری ضروری است .

هر ژنراتور ، مانند آنهایی که از فروشگاه های محلی سخت افزار خریداری می شود ، دارای مشکلات متعددی هستند . یو پی اس ها ولتاژ ، فرکانس و شکل موج منبع تغذیه را کنترل می کند تا اطمینان حاصل کند که در یک محدوده عملیاتی قابل قبول هستند. برخی از ژنراتورها مشکلاتی را برای سیستم های یو پی اس تعاملی در حالت آماده به کار و خط ایجاد می کنند زیرا وقتی فرکانس به سرعت تغییر می کند ، این نوع سیستم های UPS به انرژی باتری تبدیل می شوند و آن را کاهش می دهند. حتی اگر ژنراتور در حال کار باشد ، سیستم UPS خاموش شده است. اگر قبل از بازیابی برق ، شارژ ژنراتور تمام شود ، ممکن است سیستم UPS در دسترس نباشد تا به شما برای انجام خاموش کردن زمان دهد.

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد استفاده از یو پی اس در ژنراتورها با شماره ۱-۷۷۹۷۳۸۱۰-۰۲۱تماس حاصل نمایید .

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811