19 آوریل

خرید باطری داغی در محل

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .

یک یو پی اس بطور معمول برای محافظت از سخت افزارها مانند سرورها،تجهیزات کامپیوتری، یا ارتباطات راه دور ،یا بیمارستانی و آزمایشگاهی، برقی اداری و سایر تجهیزات الکتریکی در مقابل یک اختلال غیرمنتظره از قدرت استفاده می شود، مانند خرابی منبع برق یا افزایش ولتاژ. با این حال، یو پی اس یک نوار برق نیست، فقط یک دستگاه است که به شما اجازه می دهد تا چندین دستگاه الکترونیکی را به برق وصل کنید و حداقل حفاظت از موج را افزایش دهید. یک یو پی اس نیز حفاظت بیشتری نسبت به یک محافظ پایه ای فراهم می کند که بسیاری از شرکت ها به عنوان یک لایه حفاظتی در برابر نوسانات برق استفاده می نمایند.

باتری یو پی اس باتری ها منبع ذخیره انرژی هستند که امروزه بیشتر دستگاه ها توسط آن ها کار می کنند و افراد به روش های مختلف استفاده های زیادی از آن ها می کنند. باتری ها انواع مختلفی دارند که باتری یو پی اس نمونه ای از آن ها است که این باتری ها در سه سطح عمر بالا، عمر متوسط و عمر پایین تقسیم بندی می شوند

ابتدا بهتر است بدانید که ساختار و نحوه ساخت باتری های یو پی اس و باطری ماشین باهم فرق تفاوت های زیادی دارند. همان طور که گفته شد باتری های یو پی اس  از نوع سیلد لید اسید ساکنهستند یعنی باید در جای ثایتی نصب شوند درحالی که باتری خودرو دائما باید در حال حرکت باشد به همین دلیل باتری های یو پی اس برای ماشین مورد استفاده قرار نمی گیرند. باتری های خوردو جوری ساخته و طراحی شده اند که درحال حرکت کار می کنند و کاملا مناسب خوردو ها می باشند به صورتی که اگر خودرو مدت زیادی کار نکند باتری ان خالی می شود.

بعضی از باتری های یو پی اس موجود در بازار دارای ۳ سال گارانتی و تقریباً طول عمر آن ها ۶ الی ۸ سال می باشد که تقریباً فروش زیادی در داخل و خارج کشور دارد.

ماشن آلات صنعتی، کشاورزی و شهری، برای حرکت به انرژی نیاز دارند، باطری ها به عنوان نیرو محرکه استفاده میشوند. هر باطری طول عمر مفیدی دارد، زمانی که این عمر به پایان میرسد، از چرخه طبیعت خارج میشود.و به آن باطری داغی میگویند

باطری داغی دارای فلزات سنگینی مانند سرب است، به همین دلیل اگر بازیافت نشود و از چرخه طبیعت خارج نشود، آسیب جدی به محیط زیست و موجودات زنده وارد میکند.

به همین دلیل شرکت هایی وجود دارند که باطری داغی  را از کارخانه ها، بانک ها، تعمیرگاه های ماشین،  بیمارستان هاو مراکز دولتی که با باطری سروکار دارند، خریداری میکنند.

شرکت ها و افرادی که اقدام به خرید باطری فرسوده و کهنه می کنند با توجه به قیمت روز باطری کهنه یا قیمت روز باطری فرسوده امتیازات خاصی هم برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

مثلا حمل و نقل و تحویل این پسماند توسط شرکت اسقاط آنلاین در تهران و شهرستان های اطراف تهران به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

برای همین فروشندگان می توانند، دقیقا به اندازه قیمت روز باطری فرسوده و قیمت روز باطری کهنه وجه نقد دریافت کنند و چیزی از پول این پسماند بابت هزینه های حمل و نقل در تهران و شهرستان های اطراف آن کم نخواهد شد.

البته حسن دیگر معامله با اقساط آنلاین این است که در همان روز که معامله صورت می گیرد فروشنده می تواند، معادل قیمت روز باطری فرسوده و قیمت روز باطری کهنه پول نقد دریافت کرده و نیازی به پیگیری معامله در روزهای بعد نخواهد بود.

ما باخرید باطری داغی شما در محل این خدمات را رایگان و سریع به شما ارائه میدهیم

وبا خرید باطری داغی در محل به این امر کمک میکنیم و با بهینه ترین روش ها به این امور سرعت میبخشیم.

 

مشاوره و استعلام بهترین قیمت از شرکت کیان صنعت ایرانیان

02177973811