یو پی اس به چه معناست ؟

امروزه یکی از پرکاربرترین وسایلی که بسیار از آن استفاده می شود یو پی اس ها هستند یا به عبارت دیگر می توانیم بگوییم پرکاربردترین لوازم الکترونیکی سیستم ذخیره دائمی انرژی می باشند .

یو پی اس ها دارای کاربرهای متنوعی میباشند و همچنین برای انجام موارد مختلف ساخته و طراحی می گردند . یکی از مهم ترین و اصلی ترین قابلیت های یو پی اس ها ذخیره انرژی است و علاوه بر آن می توانند نویز و نوسانات برق شهری را حذف کنند و در نهایت آن را به برقی تبدیل نمایند که کیفیت بهتری داشته است .

به واسطه باتری ها ذخیره برق صورت می گیرد و به واسطه بوردها داخلی کیفیت برق افزایش می یابد و در نتیجه می توان گفت به واسطه یک اینورتر در خروجی دوباره تبدیل به برق متناوب خواهد شد .

یو پی اس به چه معناست ؟

با توجه نمودن به نوع کاربردی که دارند این امکان وجود دارد دارای ویژگی های مهم تری نیز باشند .

مثلا در موارد مصرف مرکز داده ، داشتن برق بدون قطعی بسیار مهم می باشد یا در مورد یک بیمارستان نیز همین تداوم برق بسیار حیاتی است که علاوه بر اینها برق باید دارای کیفیت بالایی نیز باشند .

با توجه به قدرت ذخیره برق و همچنین کیفیت برق تولید شده و تجهیزات الکترونیکی جانبی مثل سیستمهای مانیتورینگ می تواند برق مورد نظر و هزینه ها نیز تغییر پیدا کند .

در بازار امروزه می توانیم برندهای زیادی را ببینیم از جمله برندهای ایرانی تا تولیدهای خارجی .

امروزه هم یو پی اس ها برای ذخیره برق سه فاز صنعتی طراحی می شوند و هم اینکه برای ذخیره برق تک فاز در جهت مصرف های خانگی ، اداری ، سازمانی استفاده می گردند .

با توجه به نوع مصرفی که یو پی اس ها دارند کاربرد آنها نیز متفاوت می باشد .

یو پی اس به چه معناست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟

زمان و انرژی روز به روز ارزش یافته و استفاده از سیستم های برق بدون وقفه (یو پی اس) به دلیل اهمیت زیادی که برای داده های ذخیره در یک مرکز دیتاسنتر دارد زیاد تر شده است. همچنین از مهم ترین مسائلی که میتوان به آنها اشاره نمود استفاده بهینه از منابع انرژی(برق) و حفاظت از اطلاعات امنیتی و بانک اطلاعات (داده ها) در استفاده از یو پی اس بهتر و ضروری است.

 

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .