یو پی اس هایی که حمل میشوند

یو پی اس قابل حمل

امروزه از یو پی اس های قابل حمل در بسیاری از موارد استفاده می شود این UPS ها خود دارای کاربردهای زیادی می باشند؛

همچنین می توانیم بگوییم که این یو پی اس ها مزیت های زیادی را دارا می باشند .

مثلا در موقعیت های که نمی توان از نیروی انسانی استفاده کرد ( امکان استفاده از نیروی انسانی فراهم نیست ) یا شرایط حمل برای باتری های بزرگ محیا نیست می توان به جای اینکه از یک یو پی اس بزرگ استفاده کرد .

چند یو پی اس کوچک را بکار گرفت که مزیت های حمل را نیز دارا هستند (جایگزین کردن چند یو پی اس کوچک به جای یک یو پی اس بزرگ برای برخوردار شدن از شرایط حمل ) .

افزون بر این با استفاده نمودن از یک یو پی اس کمکی یا استند بای می توان سبب ایجاد قابلیت گردشی شد که در نهایت  موجب می شود عمر یو پی اس ها نیز زیادتر شود .

البته برای اینکه این هدف عملی شود باید از یو پی اس های بکار گرفته شود که قابل حمل می باشند .

ایده آل تر این است که برای غلاب کردن فریم یو پی اس ها از گونه ی از آنها استفاده شود که دارای دستک های حمل و نقل می باشد یا محل های خاص می باشند .

به صورت کلی می توانیم بگوییم که وزن یو پی اس ها به طراحی آنها و مارکشان و مهم تر از همه باتری های آنها بستگی داشته است

اما در نهایت وزن یو پی اس که زیر 5000 ولت آمپر دارد از 10کیلوگرم کمتر می باشد که به واسطه یک یا دو نفر نیرو نیاز دارد که جابه جا شود البته برای فاصله های نزدیک این امکان مقدور خواهد بود  .

توصیه می شود برای یو پی اس های که بزرگتر هستند از سینی چرخدار استفاده کنند چون موجب می شود که بین سطح زمین

و یو پی اس فاصله ی قرار بگیرد به بیانی دیگر یو پی اس از سطح زمین بالاتر خواهد بود و جریان هوای که بین آنها ایجاد می شود سبب خنک کاری آن خواهد شد

و هم کمتر در معرض آب و رطوبت و گرد و غبار قرار خواهد گرفت . از جهت حمل و نقل نیز به آسانی می تواند از سینی چرخ دار استفاده نمود .

 

یو پی اس قابل حمل در ایران

برای ساخت یو پی اس های بزرگتر در کشور ایران از نمونه UPS های غلاب دار ، سبک دسته دار ، نمونه های سنی چرخدار استفاده می شود .

برخی از یو پی اس ها مطابق سفارش فریم های با توانایی حمل بهتری را ارائه می نمایند مانند UPS زنجان ، UPS زینر ، UPS فاراتل و …..

اگر قصد استفاده از UPS های سنگین و بزرگ باشد پیشنهاد این است که حتما از سینی استفاده گردد و همچنین از محفظه ی برای خود یو پی اس استفاده شود که آن را نگهداری نماید البته این محفظه نیز باید مجهز به تهویه باشد .

 

جهت مشاوره یا خرید انواع یو پی اس ، باتری یو پی اس ، استابلایزر ، رک ، کابینت ، پی دی یو و یا تعمیر تخصصی یوپی اس و باتری با شماره 02177973810 تماس حاصل نمایید .