یو پی اس فای نت | تعمیر یوپی اس | باطری ups ارزان

شرکت یو پی اس فای نت ( finet ups ) ، گروهی فعال در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات است که با ارائه خدمات جامع انتقال داده به اشخاص حقیقی و حقوقی با بهره گیری از فناوری و دانش روز، پیروی از استانداردهای ملی و جهانی، تدارک بستر ارتباطی پویا و نیز نیروی انسانی کارآمد به زندگی افراد جامعه غنا می بخشد.

یو پی اس

یو پی اس مخفف ( UPS ) Uninterruptible power supply ، دستگاهی الکترونیکی است جهت تأمین مداوم انرژی برای دستگاههای مصرف کننده که به اختلافات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و جزء مجموعه های کامپیوتری ، مخابراتی و…. می باشد .

سیستم یوپی اس از وسایل الکتریکی در برابر نوسانات و اختلالات برق محافظت کرده و از تعمیرات آنها جلوگیری می‌نماید . یوپی اس برای مراقبت از دستگاه‌های الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراهم نموده و به آنلاین ماندن برنامه های حساس کمک شایانی می‌نماید.

محصولات یو پی اس :

apc upsge ups
ablerex ups mge ups
east upsups makelsan

تعمیر منبع تغذیه بدون وقفه

این شرکت با هدف اشتغال زایی و با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان مربوطه اقدام به تشکیل دپارتمان امنیت شبکه نموده است تا همچنان پیشگام ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود باشد.

همچنین توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی ورضایتمندی مشتریان ما را بر آن داشت با توجه به هدف گذاریهای انجام گردیده ، رویه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت ، بصورت منطقه ای در سطح کل کشور آماده خدمات رسانی به هموطنان و کاربران گرامی باشد.

در انتها امید است این شرکت با بهره مندی از فن آوریهای روز دنیا و به کارگیری از سخت افزار های قدرتمند ، اورجینال و برندهای مطرح دنیا سهمی هر چند کوچک در اعتلای شعار ما میتوانیم و ارتقای سطح انفورماتیکی کشور داشته باشد.

مرکز تعمیرات تخصصی یو پی اس

استابلایزر وسیله یا دستگاهی است که وظیفه تثبیت کردن ولتاژ و یا به عنوان تنظیم کننده از آن یاد می شود. میزان استفاده از دستگاه ها و وسایل برقی به شدت افزایش پیدا کرده و شبکه توزیع برق دچار اختلالات و اشکالاتی است که ممکن است میزان ولتاژ دچار افت و یا حتی بالا برود.

این نوسانات و افت ولتاژ ، تغییر فرکانس این دستگاه ها را به شدت منجر به آسیب می کند. به همین جهت برای حفاظت از دستگاه های الکترونیکی و تثبیت ولتاژ ورودی باید از استابلایزر استفاده کرد.

باطری ups

یوپی اس دارای باتری داخلی است که این باتری ها معمولا بین 5 تا 20 دقیقه میتوانند انرژی (برق) مورد نیاز منبع تغذیه را در حین قطعی برق تامین نمایند.

معمولا سازمان ها ، ادارات ، بیمارستان ، دیتاسنتر ها و … انرژی بالاتر از 20 دقیقه را برای دستگاه های خود که برق مصرفی زیادی دارند درخواست میکنند که برای این کار باید از باطری خارجی بسته به نیاز مصرف برق دستگاه و همچنین مدت زمان لازم استفاده نمایند.

محصولات باطری یو پی اس :

باتری سی اس بیباتری نارادا
باتری مکلسانباطری آلکد
باتری لانگباطری فیام
باتری یو پی اس فیامباطری یوپی اس لاوچ
رک و کابینت

رک و کابینت به محل یا محفظه ی فلزی گفته می شود که می توان وسایل الکترونیکی مانند سرور، مودم ، سوئیچ و … در داخل آن جا داد تا از ضربه و فشار در امان بوده و همچنین از تهویه مناسبی برخوردار باشد. واحدی که برای اندازه گیری رک به کار میرود unit است که هر unit معادل 5 سانتی متر است. اندازه ی آن ها معمولا از 4 یونیت شروع شده و تا 47 یونیت در بازار موجود است.

رک در نوع ایستاده و دیواری وجود دارد که ارتفاع رک های دیواری از 4 یونیت شروع و تا 9 یونیت است اما رک های ایستاده بزرگ تر از آنها هستند و برای قرار دادن سرور از آن ها استفاده می شود و در دیتا سنتر ها بیشتر به چشم می خورد. رک های ایستاده دارای یک فن برای خنک نگه داشتن و تهویه داخل رک هستند که بسته به نیاز میتوان فن ها را به 4 افزایش داد.

محصولات رک : رک و کابینت

اینورتر

اینوِرتِر به دستگاهی گفته می‌شود که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کند. فرکانس ، ولتاژ و توان تولیدی اینورتر می‌توانند به مقادیر دلخواه تنظیم شوند.

به نوعی از کنترل‌کننده‌های دور (سرعت) و راه‌انداز موتور که با تغییر همزمان فرکانس و ولتاژ اعمال شده به الکتروموتور ، کار می‌کنند نیز اینورتر یا VFD گفته می‌شود . در این تغییر، نسبت ولتاژ به فرکانس باید ثابت بماند؛ اگر نه، کار موتور دچار اختلال می‌شود.

محصولات اینورتر :
اینورتر | Inverter Makelsan HOME SERIES 600-5000 VA

سوئیچ انتقال استاتیک کنترل شده توسط میکروپردازنده به طور مداوم منابع متصل به ورودی ها را کنترل می کند. بررسی می کند که آیا آنها در محدوده فعلی و فرکانس باقی می مانند و تصمیم می گیرد که آیا آنها با یکدیگر هماهنگ هستند یا خیر.

میتوان سوئیچ استاتیک را سوئیچ هوشمندی دانست که قادر است تصمیم بگیرد برای تغذیه مناسب بار از منبع انرژی ولتاژ خروجی اینورتر استفاده شود یا از برق شهر .

محصولات سوئیچ انتقال :
سوئیچ انتقال

سیستم خنک کننده ( کولینگ )

اتاقهای سرور و یا دیتاسنتر ها بخشهایی هستند که به دلیل قرار گیری سرور ها و یا قرارگیری حجم بسیار زیادی از قطعات الکترونیک گرمای زیادی تولید می نمایند .

سیستم های کولینگ جهت خنک کاری رک ها در دیتاسنتر ها می باشند. این سیستم با ایجاد پرده هوای سرد در راهروی جلوی رک ها، بهینه سازی روش توزیع هوا و ایجاد لوپ های مناسب جهت سیکل گردش هوا ، کولینگ مناسبی را برای رک ها ایجاد می نماید.

محصولات کولینگ :
کولینگ سیستم

پی دی یو چیست

پی دی یو (pdu) دستگاهی است که برای مدیریت برق و یا توزیع برق به نحوه درست از آن استفاده میشوند. معمولا pdu ها در داخل رک rack قرار می گیرند و باید توزیع برق بین سرورها و سوئیچ و روتر و دیگر اجزای تجهیزات شبکه را مدیریت کنند.

از مزایای استفاده از دستگاه pdu میتوان به استفاده بهینه از برق در مراکز دیتاسنتر و همچنین میتوان به مدیریت زمان روشن و خاموش بودن تجهیزاتی که به آن وصل هستند اشاره کرد.

محصولات پی دی یو :
پی دی یو ایران

تعمیر باطری ups ارزان

دفتر تهران
تهران / میدان رسالت / خیابان آیت / خیابان ارجمند / پلاک ۴۵

فروش : ۷۷۹۷۳۸۱۱ (۰۲۱) / ۷۷۹۷۳۸۱۰ (۰۲۱)

خدمات پس از فروش : ۷۷۹۴۳۵۷۳ (۰۲۱)

sales[at]finetco.ir / support[at]finetco.ir

دورنگار : ۷۷۹۴۳۷۹۰ (۰۲۱)

  • یو پی اس بانک
  • لیست یوپی اس
  • یو پی اس ارزان قیمت
  • یو پی اس ارزان
  • یو پی اس هواپیما
  • یو پی اس چیست؟
  • نصب یوپی اس آمریکایی
  • یوپی اس فاراتل ایرانی
  • یوپی اس خودرو
  • یو پی اس برای مراکز علمی
  • یو پی اس مخابرات
  • نصب یو پی اس
  • یو پی اس برای کارخانه
  • لیست قیمت یو پی اس خارجی
  • یو پی اس بیمه
  • یوپی اس
  • یوپی اس
  • انواع یو پی اس چینی
  • لیست قیمت یو پی اس
  • قیمت یو پی اس صنعتی
  • کاربرد یو پی اس
  • قیمت انواع یو پی اس
  • انواع یو پی اس
  • قیمت یو پی اس ایرانی

درباره فای نت

شرکت کیان صنعت ایرانیان ( فای نت ) با تکيه بر الطاف بيکران الهی و با هدف گسترش صنعت برق و الکترونیک و IT کشور و به تحقق رساندن شعار ” ما میتوانیم ” با بهره گرفتن از مدیران مجرب و کارآزموده درزمینه های تخصصی سرورهای HP ، تأمین انواع روتر و سوئیچ ، محصولات UPS ، فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم های برق اضطراری بدون وقفه و باتری های سیلد اسید فعالیت می نماید و با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه سیستم های برق اضطراری و سیستم های صنعتی و نیز داشتن بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی یوپی اس های استاندارد و صنعتی در ایران اعلام میدارد که کارکنان این شرکت به صورت بی وقفه در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

تعمیر یو پی اس ارزان قیمت

دفتر تبریز
تبریز / خیابان آزادی/ جنب شهرداری منطقه سه / پلاک یک
فروش : ۴۴۴۷۴۹۲ (۰۴۱۳) / ۴۴۴۵۱۴۷ (۰۴۱۳)
tabriz[at]finetco.ir
دورنگار : ۵۵۶۱۵۱۳ (۰۴۱۱)

گواهینامه ها

footbg
بالای صفحه